Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miramar

Well-known member
Rotte samenleving is het. De schuld ligt bij die kleuterschool waar Rutte en cs de boel verzieken.
 

Eresd?g?

Banned
Hoe kan je nou als 14 jarige een leeftijdsgenootje vermoorden? Toen ik 14 was speelde ik lekker in de modder en trapte ik een balletje. Iemand vermoorden kwam niet eens bij me op.
 

Ska P 187

Well-known member
Met 14 jaar zat ik in de coffeeshop en in de gokhal mijn kraakjes voor te bereiden met gelijkgestemde vriendjes.
Wel netjes een krantenwijk erbij he.
Echt de mavo was de mooiste tijd van mijn leven. De ambitie spatte er van af.
 
Laatst bewerkt:

ALenstra

Well-known member
De 16-jarige verdachte en Savannah schenen elkaar te kennen via social media aldus de burgemeester van Bunschoten/Spakenburg.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jongens, er reden al een tijdje 'dikke wagens met Moslims' achter de dames aan. Deze twee jonge knapen moeten de klappen opvangen, want anders krijgt de Islam de schuld.

Leuk, die ongenuanceerde facebook types.
 

de waan

Well-known member
Die burgemeester van Bunschoten heeft volgens mij ook geen kinderen. In ieder geval niet van 14 jaar.
 

Miramar

Well-known member
De hele rotte samenleving is toch de schuld van de regering die het volk moet aansturen? Anders verklaar ik de homohaat, ziekenbroeders in elkaar beuken, Auto's in brand steken, dieren mishandelen cq wurgen niet. Ouders hebben geen tijd om op te voeden....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan