Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Jullie kunnen beter iets hoger zitten. Anders zien ze het niet als een verbetering ten opzichte van Elatik. Ik begrijp dat je maximaal 225 per uur mag rekenen. Dus ik bied mijzelf aan voor 25k per maand. Dat is nog ruimschoots onder het maximum.

Moet ik dan ook met een hoofddoek op het werk verschijnen ?
 

Ska P 187

Well-known member
Ik vind die dame op die foto wel een prettige uitstraling hebben. Dat is me er eentje (of misschien net geweest, maar ben ook al 40, dus ik heb mijn grens tot 50 gelegd, excuses voor de youngbuggs hier)
 

zwammy

Well-known member
Al 5 dagen onrustig in Hilversum en Haarlem lees ik nadat de Moskee uitgejengeld is. Kip er ook last van of woon jij aan de beschaafde kant van de stad? Er word in ieder geval hard ingegrepen door het vooral te bagatelliseren.
 

JMD

Well-known member
Al 5 dagen onrustig in Hilversum en Haarlem lees ik nadat de Moskee uitgejengeld is. Kip er ook last van of woon jij aan de beschaafde kant van de stad? Er word in ieder geval hard ingegrepen door het vooral te bagatelliseren.

Als ik me goed herinner woont Kip in Haarlem-Noord, en dit is Schalkwijk, dat is Haarlem Zuid-Oost. Schalkwijk is idd wel een bekend probleemgebied. Heeft een beetje dezelfde problemen als de Bijlmer. Na de oorlog zijn daar grote flats gebouwd, mooie ook (ik heb daar vroeger ook gewoond (tot mijn 5e ofzo)), maar dat verpauperde langzaam. Men is wel bezig met een 'opknapping' van de wijk, maar het lijkt weinig te helpen.

Overigens durfde de burgemeester van Hilversum vorig jaar te zeggen dat de problemen kwamen door de Ramadan. Politiek correct Nederland was in rep en roer, dus nu wordt het vooral gelinkt aan het mooie weer.
 

Eef de Kip

Well-known member
Klopt maar ik heb hier afgelopen tijd helemaal niets van meegekregen. Of het nou wegkijken is of dat er gewoon niet zo heel veel aan de hand is durf ik niet te zeggen.
 

zwammy

Well-known member
Klopt maar ik heb hier afgelopen tijd helemaal niets van meegekregen. Of het nou wegkijken is of dat er gewoon niet zo heel veel aan de hand is durf ik niet te zeggen.

Aha, Stukje sensatie dus ook en kwajongensstreken die wat uit de hand gelopen zijn dus. Kijk, een insider die er dicht op staan. Dank Kip :duim:
 

Eef de Kip

Well-known member
Schalkwijk is toch al heel lang een probleemwijk?

Nou dat valt ook wel weer mee hoor, het is een wijk met overwegend goedkopere woningen (hoewel dit de laatste 10 jaar vooral aan het veranderen is) maar het is nou niet alsof er alleen maar buitenlanders zitten en al helemaal niet dat er grote problemen zijn.
 

JMD

Well-known member
Nou dat valt ook wel weer mee hoor, het is een wijk met overwegend goedkopere woningen (hoewel dit de laatste 10 jaar vooral aan het veranderen is) maar het is nou niet alsof er alleen maar buitenlanders zitten en al helemaal niet dat er grote problemen zijn.

Extreem problematisch is het idd niet, maar als ik op een middag wel eens door het winkelcentrum daar loop voel ik me af en toe net in het buitenland...

Ze zijn wel bezig met verbetering idd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan