Racist!!!Ze moeten dat wijf steriliseren en de kinderen naar een echte moeder doen.
Ze moeten dat wijf steriliseren en de kinderen naar een echte moeder doen.
Ik blijf dat altijd mooi vinden. Een dikke vette schadevergoeding eisen en dan zeggen dat het niet om het geld gaat.
Omdat ze de allochtone dader beter kunnen aanpakken in hun eigen taal...Waarom is het een doel om meer allochtone agenten te werven?
Scheiding kerk en staat ofzo? Geen religieuze uitingen bij publiek werk. Of iets in die strekking. Maar goed, in Amsterdam kan het wel. Benieuwd hoeveel de elatik nu weer binnenharkt. Kamervragen moeten beantwoord worden toch?
Omdat ze de allochtone dader beter kunnen aanpakken in hun eigen taal...
Omdat ze de allochtone dader beter kunnen aanpakken in hun eigen taal...
Scheiding kerk en staat ofzo? Geen religieuze uitingen bij publiek werk. Of iets in die strekking. Maar goed, in Amsterdam kan het wel. Benieuwd hoeveel de elatik nu weer binnenharkt. Kamervragen moeten beantwoord worden toch?
Je bedoeld denk ik religie en staat scheiden? En hoe zit het met zichtbare tatoeages met kruizen en duiveltjes of voetballogo's of andere levensuitingen? Wat mag je van jezelf uiten of niet? Overigens ben ik het deels met je eens dat je als politie neutraal moet lijken en religie of andere levensbeschouwingen niet hoeft te uiten.
Ik snap nooit zo goed waarom men gaat schuimbekken als men een hoofddoekje ziet. Voor een ontwerper ligt hier overigens een gouden kans om een bijpassende match met het uniform aan te bieden.
Je bedoeld denk ik religie en staat scheiden? En hoe zit het met zichtbare tatoeages met kruizen en duiveltjes of voetballogo's of andere levensuitingen? Wat mag je van jezelf uiten of niet? Overigens ben ik het deels met je eens dat je als politie neutraal moet lijken en religie of andere levensbeschouwingen niet hoeft te uiten.
Het la?cisme vat dat ook allemaal samen, de grote misinterpretatie wat ontstaat komt doordat men wel eens uitgaat van een permanent verbod. De staat bemoeit zich niet met de kerk en visa versa. Religie is slechts een priv? aangelegenheid en religieuze uitingen in het publieke domein worden dus afgeraden.