Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Was natuurlijk al een tijdje bekend dat het een aflopende zaak was. Vervolgens maken ze ook nog eens verschillende campagne flaters met Sarah Jessica Parker. Ook het idee dat het aanpassen van de winkelformule de oplossing gaat bieden is erg naief.

Vooral het gevecht tegen een keten waar bodemlonen worden betaald en nul euro wordt gestoken in de aankleding van een zaak daar verliezen ze het op. Daarnaast hebben ze het fenomeen internetwinkelen onderschat en dat straft ze nu af.
 

Pascallovic

Well-known member
Bij Aldi ligt de lat ook lager voor klanten. Die komen daar mee weg. Bij de Albert Heijn of Jumbo verwacht je meer kwaliteit en daar zullen de wachtrijen meer storend worden ervaren.
 

zwammy

Well-known member
Alsof de wachtrijen zo lang zijn. Als je om de meest idiote tijden gaat natuurlijk wel. De Blokker is natuurlijk al lang een uitstervend iets.
 

ALenstra

Well-known member
De Eritreeers die vorige maand in Veldhoven geen conferentie mochten houden eisen 180.000 euro schadevergoeding van de gemeente Veldhoven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vind ik eigenlijk nog niet zo heel gek. Als je een aantal kinderen hebt die vrij zijn met Offerfeest, dan kan je natuurlijk niet met goed fatsoen de klassenfoto dan plannen. Die eis van 10.000 euro is natuurlijk onzin.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als alles Moslims vrij krijgen/zijn met Offerfeest, dan doet het er denk ik niet toe.
 

Pascallovic

Well-known member
Vind ik eigenlijk nog niet zo heel gek. Als je een aantal kinderen hebt die vrij zijn met Offerfeest, dan kan je natuurlijk niet met goed fatsoen de klassenfoto dan plannen. Die eis van 10.000 euro is natuurlijk onzin.
Maar is dat discriminatie? De enige discriminatie die ik kan ontdekken is dat de niet-moslims geen vrij hebben gekregen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan