Aldus de advocaat die altijd daders in slachtoffers veranderd. Waar adverteert zo'n man mee, dat al zijn clienten een compleet andere rol hebben dan wat in eerste instantie naar buiten komt?
Is horloges voor 32.000 euro via marktplaats verkopen tegenwoordig normaal?
Is horloges voor 32.000 euro via marktplaats verkopen tegenwoordig normaal?
Als ik de reacties op dit verhaal lees ben je tegenwoordig een held en verdien je een medaille als je een ander om het leven brengt.
Als ik de reacties op dit verhaal lees ben je tegenwoordig een held en verdien je een medaille als je een ander om het leven brengt.
In andere landen krijg je ook geen straf als je een overvaller doodrijdt/schiet.
In andere landen krijg je ook geen straf als je een overvaller doodrijdt/schiet.
Dat klopt, maar ik wil het liefst hier geen Filipijns regime waarbij we iedere misdadiger gelijk dood maken.
Aldus de advocaat die altijd daders in slachtoffers veranderd. Waar adverteert zo'n man mee, dat al zijn clienten een compleet andere rol hebben dan wat in eerste instantie naar buiten komt?
Dan nog ligt de sleutel bij de ouders. Dat tyfusjong van 14 hoort 9 uur binnen te zijn.
En daar gaan we weer: Pak die ouders op de kinderbijslag. Bij elk vergrijp halveren, tot nul.
Je kan wel blijven theedrinken maar dat heeft echt geen enkel effect.