Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
In Een-Vandaag werd gemeld dat in 2015 ruim 1500 aangiftes werden gedaan tegen homogeweld maar dat in slechts 9 gevallen de dader(s) veroordeeld werden. Ook zou het beeld dat daders vooral moslims en Marokkanen niet helemaal kloppen: ook blanke Nederlanders zijn vaak daders.

En deze factcheck is al weer redelijk ontkracht .

Onder de blanke Nederlander valt ook een Surinamer ( 5% geloof ik) , 4% van de Marokkanen heeft alleen een Nederlands paspoort.

En als je kijkt hoeveel ' blanke Nederlanders' er in Nederland wonen is de Marokkaan en in minder mate Turk toch wel weer aardig vertegenwoordig.
 

gevegt

Well-known member
Nou hehe...ik zag die vraag staan en gaf maar geen antwoord want anders wordt het lijkt het heel toevallig dat de buitenlander het wel weet.
Als rechtgeaarde blanke Nederlander, neem ik altijd zo'n tang mee om eventueel een tand te trekken mocht ik iemand tegenkomen met kiespijn. Of ik gooi hem door een winkelruit. Dat zou ook kunnen.
 

U.G.

Well-known member
En deze factcheck is al weer redelijk ontkracht .

Onder de blanke Nederlander valt ook een Surinamer ( 5% geloof ik) , 4% van de Marokkanen heeft alleen een Nederlands paspoort.

En als je kijkt hoeveel ' blanke Nederlanders' er in Nederland wonen is de Marokkaan en in minder mate Turk toch wel weer aardig vertegenwoordig.

Bedoel je de Marokkanen en Turken met Nederlandse paspoort ? Die hebben allemaal of toch bijna allemaal een dubbele paspoort en kunnen daardoor worden gefilterd, het zijn alleen de Suri's die voor onderzoekers een moeilijk verhaal wordt.
 

U.G.

Well-known member
Als rechtgeaarde blanke Nederlander, neem ik altijd zo'n tang mee om eventueel een tand te trekken mocht ik iemand tegenkomen met kiespijn. Of ik gooi hem door een winkelruit. Dat zou ook kunnen.

Maar kijk, jij bent een bevoorrechte Nederlander en hebt dus de ruimte om aan anderen te denken. en mee te leven. Jongens uit de achterbuurten zijn puur aan het overleven, en het dragen van een betonschaar moet je eigenlijk gewoon zien als een bijbaantje.
 

gevegt

Well-known member
Maar kijk, jij bent een bevoorrechte Nederlander en hebt dus de ruimte om voor een ander te denken. en mee te leven. Jongens uit de achterbuurten zijn puur aan het overleven, en het dragen van een betonschaar moet je eigenlijk gewoon zien als een bijbaantje.
:D:D:duim:
 

Ska P 187

Well-known member
Maar kijk, jij bent een bevoorrechte Nederlander en hebt dus de ruimte om aan anderen te denken. en mee te leven. Jongens uit de achterbuurten zijn puur aan het overleven, en het dragen van een betonschaar moet je eigenlijk gewoon zien als een bijbaantje.

Als buitenlander zijnde kan ik er over meepraten. Als Nederlander zijnde eigenlijk ook wel.:oops:
 

Ska P 187

Well-known member
Jaja, als je uit Apeldoorn komt dan moet je toch wat op de zaterdagavond en dat karateplein dat heb je al vrij snel gezien en zoveel leverde die pizzahopper ook weer niet op.



Ben jij van de politie ofzo?
 

Ska P 187

Well-known member
Haha lul niet man, jij komt uit Dalfsen. Hoeveel fietsen ?van jou? liggen in wat, de Vecht was het toch?
 

ALenstra

Well-known member
De advocaat van een van de homomeppers heeft aangifte gedaan tegen het homostel. Volgens zijn client zouden zij de ruzie zijn begonnen. Ook zou er geen sprake zijn van dat een betonschaar is gebruikt.
 

Eresd?g?

Banned
De advocaat van een van de homomeppers heeft aangifte gedaan tegen het homostel. Volgens zijn client zouden zij de ruzie zijn begonnen. Ook zou er geen sprake zijn van dat een betonschaar is gebruikt.
Op ??n of andere manier vertrouw ik deze versie van het verhaal niet....
 

Pascallovic

Well-known member
De advocaat van een van de homomeppers heeft aangifte gedaan tegen het homostel. Volgens zijn client zouden zij de ruzie zijn begonnen. Ook zou er geen sprake zijn van dat een betonschaar is gebruikt.
Aldus de advocaat die altijd daders in slachtoffers veranderd. Waar adverteert zo'n man mee, dat al zijn clienten een compleet andere rol hebben dan wat in eerste instantie naar buiten komt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan