Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
In Arnhem is een overvaller doodgereden door een pizzabus van de firma snack attack.

Ik heb best even moet giechelen om deze. Die is dus net even bij de verkeerde binnengelopen.

Klopt het dat die bus toevallig langskwam en ze de chauffeur er gewoon uitgetrokken hebben? Dat las ik ergens
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik heb best even moet giechelen om deze. Die is dus net even bij de verkeerde binnengelopen.

Klopt het dat die bus toevallig langskwam en ze de chauffeur er gewoon uitgetrokken hebben? Dat las ik ergens

Deze dief is gestopt met stelen dacht ik.
 

Maasveld

Well-known member
Zullen er vanaf komen met een 'foei nooit meer doen', want 'schaamtecultuur' en gebrek aan stageplekken... En het is allemaal de fout van de blanken. ;)
Daarbij wordt het groot opgepikt door de media, waardoor ze al genoeg worden gestraft.
 

Janssen

Well-known member
Een van de twee homo's is een collega hoorden we vandaag. Hij moest vandaag naar de kaakchirurg om te kijken of er nog wat te redden valt.
 

ALenstra

Well-known member
In Een-Vandaag werd gemeld dat in 2015 ruim 1500 aangiftes werden gedaan tegen homogeweld maar dat in slechts 9 gevallen de dader(s) veroordeeld werden. Ook zou het beeld dat daders vooral moslims en Marokkanen niet helemaal kloppen: ook blanke Nederlanders zijn vaak daders.
 

JFK

Well-known member
In Een-Vandaag werd gemeld dat in 2015 ruim 1500 aangiftes werden gedaan tegen homogeweld maar dat in slechts 9 gevallen de dader(s) veroordeeld werden. Ook zou het beeld dat daders vooral moslims en Marokkanen niet helemaal kloppen: ook blanke Nederlanders zijn vaak daders.

68% van de daders was Nederlands toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan