Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Aha, en hoe bedoelen ze dat?
Dat de buurt een wijkagent opdrachten kan geven wat zij belangrijk vinden. Bijvoorbeeld dat ze last hebben van hondenpoep en het heel nuttig vinden dat de agent er voor gaat zorgen dat ze er geen last meer van hebben.
 

zwammy

Well-known member
Aha en een buurt die bekend staat om drugshandel kunnen aangeven dat ze liever hebben dat er op hindenpoep gecontroleerd gaat worden. Dat is inderdaad slim bekeken.
 

Maasveld

Well-known member
Dat de buurt een wijkagent opdrachten kan geven wat zij belangrijk vinden. Bijvoorbeeld dat ze last hebben van hondenpoep en het heel nuttig vinden dat de agent er voor gaat zorgen dat ze er geen last meer van hebben.
Dat zal nu toch ook al gebeuren lijkt me.
 

zwammy

Well-known member
Tuurlijk wel, wat denk wil is dat de allochtonen door allochtonen agenten begeleid worden. Een soort segregatie zeg maar. Dit omdat de Nederlander zwaar racistisch is.
 

gevegt

Well-known member
Tuurlijk wel, wat denk wil is dat de allochtonen door allochtonen agenten begeleid worden. Een soort segregatie zeg maar. Dit omdat de Nederlander zwaar racistisch is.
Dan moeten ze allochtone agenten inzetten in witte buurten, qua scoren levert dat veel meer op.
 

zwammy

Well-known member
De politie komt niet eens in die buurten, gebeurt van alles waar ze zich niet aan willen branden.
 

leo1949

Well-known member
Dat Denk is toch een groepje waar je voor op moet passen dat hebben we vanavond in Nieuwsuur kunnen zien.
Politieke collegialiteit en fatsoen heeft deze partij totaal niet, Kamervoorzitter Khadija Arib heeft ze daar nog eens fijntjes op gewezen.
Ik hoop dan ook dat ze geen zetels krijgen met de komende verkiezingen
 

Susa

New member
Dat Denk is toch een groepje waar je voor op moet passen dat hebben we vanavond in Nieuwsuur kunnen zien.
Politieke collegialiteit en fatsoen heeft deze partij totaal niet, Kamervoorzitter Khadija Arib heeft ze daar nog eens fijntjes op gewezen.
Ik hoop dan ook dat ze geen zetels krijgen met de komende verkiezingen

Ik hoop van wel!!

Blijft lachen met dit allochtone tegengeluid van de PVV;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan