Eef de Kip
Well-known member
Ik mag niet wedden van mijn geloof.
Wedden dat de oppositie "het voor een appel en een ei verkopen van ABN" gaat gebruiken tijdens de verkiezingen?
Gewoon een staatsbank laten blijven is de beste oplossing en het bonus en graai probleem lost zich dan ook vanzelf op.
Was het maar allemaal zo simpel he.Gewoon een staatsbank laten blijven is de beste oplossing en het bonus en graai probleem lost zich dan ook vanzelf op.
Wat ik wel vreemd vond was dat de ABN onder vuur kwamen te liggen vanwege de flinke bonussen die ze wilde uitdelen terwijl ik vandaag hoorde dat de politiek er verlies op ging lijden, dan vraag ik me eigenlijk wel af waarom die bonus uitgereikt moest worden.
Is dat graaien en de bonussen zo slecht dan ?
Wat ik wel vreemd vond was dat de ABN onder vuur kwamen te liggen vanwege de flinke bonussen die ze wilde uitdelen terwijl ik vandaag hoorde dat de politiek er verlies op ging lijden, dan vraag ik me eigenlijk wel af waarom die bonus uitgereikt moest worden.
Is dat graaien en de bonussen zo slecht dan ?
Ik hoorde op RTL dat het waarschijnlijk tegen zou vallen, maar goed ook al valt het mee dan zijn die bonussen nog steeds schandalig toch?