gevegt
Well-known member
En daarom leerden wij met 8 jaar autorijden.
En werden we met 6 jaar al op een brommer gezet.
En daarom leerden wij met 8 jaar autorijden.
Nee bij mij niet, vaders was altijd heel terughoudend over tweewielers bij mij thuis. Toen ik mijn 1e (dames)brommertje verkocht en een opgefokte Zundapp kocht was hij niet echt "amused".En werden we met 6 jaar al op een brommer gezet.
Nee bij mij niet, vaders was altijd heel terughoudend over tweewielers bij mij thuis. Toen ik mijn 1e (dames)brommertje verkocht en een opgefokte Zundapp kocht was hij niet echt "amused".
Volgens mijn moeder was ik 3 weken te laat geboren maar eigenlijk is het meer dan 10 jaar geweest (zelfde verhaal met muziek overigens) want toen ik een beetje op brommerleeftijd kwam waren alleen Kreidler en Zundapp nog over. En tja, pas toen ik jaar of 5 uit huis was kon ik mijn vader vertellen dat ik op mijn 16e met 5 andere jongens een SWM Enduro had waarmee we over de Veluwe crossten.Bij mij ook. maar ja, oudere broer en foute vriendjes.
Mijn eerste was een Flandria, twee versnellingen en handgeschakeld.
Prachtig vond ik het over de bulten van een bouwplaats.
Dat moet je zelf toch ook wel snappen lijkt me.Feyenoordfans protesteren tegen de politie-acties rondom Feyenoord - Vitesse en ze worden de hele dag bewaakt door een horde politie. Als dat kan, waarom dan niet de wedstrijd door laten gaan.