Binnenlands nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Ik ken die angst helemaal niet. De spoorwegovergangen die ik gebruik op de fiets zijn de spoorwegovergangen waar de treinen nooit zoveel vaart maken omdat ze het station binnenrijden. Daarnaast ken ik het spoorboekje.

Als wij gaan fietsen komen we vaak bij Wolfheze, onder machinisten bekend om de springers, ik kan je verzekeren dat je daar altijd iets langer wacht dan dat noodzakelijk is.
 

Fabian

Active member
Ik had vroeger enkel de spoorwegovergang van de metro in de buurt. Onze basisschool hield samen met de RET een campagne om uit te leggen hoe gevaarlijk het is als je spoorbomen e.d. negeert. Het heeft ook te maken met voorlichting. Mijn ouders wezen er ook op. Die stippelden veel uit, maar de metro en de centrale straat in Oosterflank genaamd de Evenaar werden altijd extra aangestipt als gevaarlijk.

Er gebeurde ook meer dan eens een ongeluk daar met de metro trouwens. Bezopen dat het in heel de stad ondergronds of ver boven de grond is, maar in Rotterdam-Oost waarschijnlijk vanwege het kostenplaatje voor gevaarlijke situaties zorgt, omdat het daar lukt aangereden te worden.
 

inhethoekje

Active member
[video]http://speld.nl/2015/05/06/poortjesspringers-vinden-geen-beter-leven-op-rotterdam-centraal/[/video]

Ik heb er hartelijk om gelachen.
 

Ska P 187

Well-known member
Ben je nou overdag ook al aan de zuip ihh? Wat een geouwehoer allemaal, oppassen he of heb je weer zo'n weekje vrij waardoor het allemaal terugkomt?
 

inhethoekje

Active member
Ben je nou overdag ook al aan de zuip ihh? Wat een geouwehoer allemaal, oppassen he of heb je weer zo'n weekje vrij waardoor het allemaal terugkomt?

Ik drink nooit overdag, maar ik moet wel toegeven dat ik me te pletter verveel, en ik moet nog tot maandag.
 

inhethoekje

Active member
Het is dus te hopen dat er niks gebeurt in Nederland anders zit ik hier de komende dagen jullie te vervelen met mijn mening, opgedrongen.
 

zwammy

Well-known member
2 vrouwen van 20 overleden die bij het onweer gingen schuilen.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Onder een boom.




Ja, sorry hoor. Wat is dat toch met het niveau tegenwoordig.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Je kunt hier tussen hoensbroek en nuth het spoor oversteken op een plek waar gewoon niks aan beveiliging is. Je komt dan uit een bos en er is wel een soort vlonder waar je met de fiets overheen kunt, maar je moet zelf kijken of er iets aan komt. De eerste keer dat ik daar was, heb ik 5 minuten gewacht, ik dacht dat ik iets illegaal ging doen en dat de politie aan de overkant in de bosjes lag :rumcolaa:
 

Eresd?g?

Banned
Vrachtwagenchauffeur krijgt taakstraf na dodelijk ongeluk vanwege appen tijdens het rijden. Compleet van de pot gerukt deze uitspraak.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker een vrachtwagen is natuurlijk een regelrecht moordwapen als je niet met volle aandacht rijdt. We hebben niet voor niets allerlei regelgeving over voldoende rust.
 

erka

Well-known member
Vrachtwagenchauffeur krijgt taakstraf na dodelijk ongeluk vanwege appen tijdens het rijden. Compleet van de pot gerukt deze uitspraak.

Tjongejonge. Hier kan ik me vreselijk over opwinden. Een taakstraf voor het doodrijden van een wegwerker. Hoe dan ook.
240 uur. 6 weken werken.

Zal wel een softe rechter zijn geweest. Ik had 6 jaar cel een passende straf gevonden. Opsluiten, dat soort gevaren op de weg.

Voor zware criminaliteit is ons rechtssysteem ok?, maar voor dit soort dingen. Echt veel te licht.
 

Eresd?g?

Banned
Tjongejonge. Hier kan ik me vreselijk over opwinden. Een taakstraf voor het doodrijden van een wegwerker. Hoe dan ook.
240 uur. 6 weken werken.

Zal wel een softe rechter zijn geweest. Ik had 6 jaar cel een passende straf gevonden. Opsluiten, dat soort gevaren op de weg.

Voor zware criminaliteit is ons rechtssysteem ok?, maar voor dit soort dingen. Echt veel te licht.
Volkomen mee eens. Hij heeft er ook niet van geleerd, in afwachting van zijn straf is hij opnieuw betrapt. Sukkel....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan