Die vestigingen van V&D zijn niet van V&D.
Alle vestigingen zijn verkocht en worden terug gehuurd, ze hebben alleen nog maar handelsvoorraad.
Ik denk dat als je door gaat dat je dat met die kleintjes moet doen die kan je weer opbouwen naar de hedendaagse tijd.
De grote vestigingen staan op dure AA++ locaties waar een enorme huur word gevraagd en daar zijn ze nu op stukgelopen.
Ik las nu ook weer dat de PvdA wil helpen met een doorstart, maar ik denk dat de huidige manier van winkelen z'n beste tijd heeft gehad, door internet en dergelijke. Het enige wat wellicht nog gaat werken, is mijns inziens een Mega Mall, met alles dr op en dr aan. Foodcourts, minipretpark, juweliers, department stores en dat allemaal lekker warm en overdekt, en dat hoeft dan niet zo armoedig als Alexandrium of Hoog Catharijne, sommige zien er prachtig uit van binnen. Zo'n zaak als V&D heeft denk ik als department store in zo'n Mall wel bestaans recht. Ze moeten 't wel ergens in de binnenstad bouwen, anders wordt het helemaal zo'n dode boel. Ook niet te groot en te veel, maar dat valt allemaal prima uit te rekenen. Ik heb het dan wel over flinke steden. A'dam, R'dam, Den Haag en Utrecht, in steden boven de 100.000 is het ok wel mogelijk, maar dan wat meer bescheiden. Eigenlijk overal waar ik op de wereld ben geweest is het een groot succes, Londen, New York, Dubai, Bangkok of Kuala Lumpur, overal volle bak.