Zit er eigenlijk al zo'n Tokkiewarenhuis in de stad? Sowiezo al wel op Zuidplein en bij de Oosterhof.
Tussenmuren eruit en een Primark erin
Die komt eraan in het oude ABN Amro gebouw.
Tja... de derde Primark in Rotterdam. Joepie.
Als je niet veel geld hebt, ok allemaal prima. Maar ik heb het idee dat heel Nederland onderhand op koopjesjacht is naar goedkope troep.
Primark mijd ik als de pest, al is het alleen al om die totale chaos en drukte.
Nee hoor valt wel mee je moet op de juiste tijdstippen gaan. Ze hebben echt wel leuke dingen en vooral voor kinderen is veel goedkope meuk en wat duurder altijd een goede combinatie.
Tja... de derde Primark in Rotterdam. Joepie.
Als je niet veel geld hebt, ok allemaal prima. Maar ik heb het idee dat heel Nederland onderhand op koopjesjacht is naar goedkope troep.
Primark mijd ik als de pest, al is het alleen al om die totale chaos en drukte.
De Lijnbaan is, na de Kalverstraat, de meest rendabele winkelstraat van Nederland. Hoezo armoedig?
Maar eerlijk, De Lijnbaan straalt niet echt uit.
Welke na-oorlogse winkelstraat straalt wel wat uit?
Maar eerlijk, De Lijnbaan straalt niet echt uit.
De Dieze Promenade met in het verlengde de Melkmarkt, loopt toch wel iets anders dan de Lijnbaan.
Nee hoor valt wel mee je moet op de juiste tijdstippen gaan. Ze hebben echt wel leuke dingen en vooral voor kinderen is veel goedkope meuk en wat duurder altijd een goede combinatie.
Dat bedoel ik! Het gaat superlang mee, maar dan haal je weer wat anders.Inderdaad, prima kleren voor geen geld. Wel op de juiste tijden komen, dus nooit op vrijdag of het weekend. Betaal 8 euro voor een vest om te trainen, ben ik wel gek om 20 euro te betalen bij de H&M
Haha, ik ben er 1x geweest paar jaar terug omdat Shaywoman helemaal gek was gemaakt dat je daar moest zijn. Ik vond het vreselijk totdat ik oude retro rock T-shirts zag voor - ik dacht - 8,95.Primark mijd ik als de pest, al is het alleen al om die totale chaos en drukte.