zwammy
Well-known member
Kampong natuurlijk.
Aha, nu snap ik hem.
Kampong natuurlijk.
Het gerechtshof in Den Haag heeft vandaag een huis-aan-huisverkoper vrijgesproken van aanranding. De reden: de man wist niet dat zijn slachtoffer niet van aanranding gediend was.
De viespeuk belde aan bij een vrouw in Hellevoetsluis om te zien of ze ge?nteresseerd was in goedkope elektriciteit. Maar toen ze opendeed, trok de dertigjarige verkoper haar shirt en bh omhoog. Hij wreef over haar borsten, begon haar te zoenen. Vervolgens liep hij haar woning in, ging op haar bed zitten en pakte zijn klabanus en haar heupen. "Wil je wat bij mij doen? Mag ik wat bij jou doen?", vroeg hij volgens het ANP.
De rechters twijfelen er niet aan dat de vrouw niet gediend was van wat de man deed. Maar voor aanranding moet ook duidelijk zijn dat de verdachte wist dat zij het niet wilde. En dat is tijdens het proces niet vast komen te staan, vindt het hof. De rechters voegden er wel aan toe dat het gedrag van de man ingaat tegen "de verwachtingen die men mag hebben ten aanzien van het gedrag van een colporteur"
De man was vorig jaar door de rechtbank in Rotterdam veroordeeld tot een taakstraf van 120 uur en een voorwaardelijke celstraf van drie maanden
Zou iemand mij kunnen uitleggen waarom de rechter tot zo'n uitspraak komt, ik snap het niet helemaal.
Zou iemand mij kunnen uitleggen waarom de rechter tot zo'n uitspraak komt, ik snap het niet helemaal.
Waar spoor jij al dat nieuws toch op Zwammy ?
Haha, dat vraag ik me ook gemiddeld drie keer per dag af bij al die berichtjes van Zwammy.
Ja, ik ben serieus. Maar er staat op Geen Stijl dus echt een berichtje over een stemming in Otterlo?