Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member

Abubakari

Well-known member
Aha, dus dit was zwarte humor???
Je hebt het stukje toch gelezen? Of zit je maar wat in het luchtledige rond te bazuinen zonder kennis van zaken?

Ja sorry, ik was vanmiddag al genuanceerd in het bekertopic, dus nu pas ik me gauw weer aan.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, gelezen idd. Maar ik vind dit dus geen zwarte humor...
Het gaat er niet om wat jij wel of geen humor vindt, hij legt uit in welke context het gezegd werd. Sowieso lullig dat die ander, die weet in welke context het gezegd werd, dat dan 4 jaar later publiceert.
 

JMD

Well-known member
Het gaat er niet om wat jij wel of geen humor vindt, hij legt uit in welke context het gezegd werd. Sowieso lullig dat die ander, die weet in welke context het gezegd werd, dat dan 4 jaar later publiceert.
Eens. Maar goed, dat is hoe het gaat en daar is dit echt niet het enige voorval in...
 

Abubakari

Well-known member
Klopt, maar wel grappig dat de reacties hier tamelijk woke zijn. Terwijl we hier normaal juist zo'n hekel aan wokeness hebben.
 

SanMark.

Well-known member
Klopt, maar wel grappig dat de reacties hier tamelijk woke zijn. Terwijl we hier normaal juist zo'n hekel aan wokeness hebben.
Waarom zou je een Islamiet met discutabele uitspraken in het verleden over Joden laten spreken op 4 mei ?

Het is juist het krampachtige laat iedereen overal bij om maar genoeg draagvlak te krijgen voor zoiets belangrijks als 4 mei.

Heb je er niets mee dan herdenk je toch niet, maar heb dan gewoon even het fatsoen om de mensen die er wel wat mee hebben even met rust te laten rond acht uur in de avond.

10 jaar terug was het opeens dat de Marokkanen hadden meegevochten met de bevrijding van Nederland, toevallig omdat de Marokkaanse jeugd het jaar ervoor met herdenkings kransen aan het voetballen waren geweest.

Je vraagt Winnie Mandela toch ook niet om een brandwonden centrum te openen.

Of een nazaat van JP Coen om het Keti koti festival te laten openen nadat hij in het verleden had gezegd dat Coen een grote held was.
 

Abubakari

Well-known member
Waarom zou je een Islamiet met discutabele uitspraken in het verleden over Joden laten spreken op 4 mei ?
Ik kreeg de indruk dat Benali op zijn minst in een app groep van het FVD had gezeten. Bleek ie niet serieus te zijn en een beetje zwarte humor in de privésfeer gehad te hebben. Op zich is het toch best verfrissend om eens een Duitser of een moslim uit te nodigen om over joden te spreken?

Mij maakt het echt geen reet uit, ik vond alleen dat de ophef een beetje om niks was.
Een beetje zoals de boze mannen gisteren over het juichen van Labyad en de schande die ze spraken over het kappersbezoek. Wat dan maanden terug bleek te zijn geweest.
Ik moest lachen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond dat juichen van die pokkeventjes nog steeds zwaar misplaatst in deze tijd. Vooral Promes stapelt incident op incident. Ook Ten Hag vond dit niet handig.

Maar jij gelooft dus dat het kapsel van de beide heren al maanden niet geknipt is? Trage haargroei hebben ze dan.
 

Abubakari

Well-known member
Ik vind ook dat je beter normaal kan doen als je scoort, ik vind ook dat ze het net zo goed achterwege kunnen laten, maar ik kan me er verder niet heel druk om maken.
En ik ben een voorstander van Promes naar Moskou verbannen.

Dat kapsel van Labyad is niet zo ingewikkeld, dat kan zijn vrouw ook wel bijhouden.
Maar goed, drukte maken om allerlei bijzaken, het is en blijft niet mijn ding.
 

erka

Well-known member
Ik vind ook dat je beter normaal kan doen als je scoort, ik vind ook dat ze het net zo goed achterwege kunnen laten, maar ik kan me er verder niet heel druk om maken.
En ik ben een voorstander van Promes naar Moskou verbannen.

Dat kapsel van Labyad is niet zo ingewikkeld, dat kan zijn vrouw ook wel bijhouden.
Maar goed, drukte maken om allerlei bijzaken, het is en blijft niet mijn ding.

Je maakt je anders behoorlijk druk om wat iedereen zoal vindt op dit forum.
 

zwammy

Well-known member
Dus de ophef over benali is misplaatst en de ophef over het fvd is terecht. Zo, doe je mee aan de hypocrietbokaal of wat?
 
Bovenaan