Nee, maar van wat ik begreep was alles in orde qua organisatie. Had ze dit met de politie e.d. besproken, ze moest ook beveiliging e.d. hebben bv.Ja maar dan zijn er toch nog regels waaraan grote demonstraties moeten voldoen qua organisatie? En autoriteiten? Zij regelt dit toch niet in haar uppie mag ik hopen?
En dan zijn er mensen die nog steeds beweren dat ze niets voor elkaar krijgen.25 van de 38 clubs waren aanwezig. Als je als kabinet voor elkaar krijgt dat 25 clubs samenwerken heb je het goed voor elkaar.
25 van de 38 clubs waren aanwezig. Als je als kabinet voor elkaar krijgt dat 25 clubs samenwerken heb je het goed voor elkaar.
Schijnt een jongen van 14 te zijn met een (nep) wapen. Vriendin van mijn dochter was daar aan het werk.Overvaller doodgeschoten op de parkeerplaats van de McDonald's. Jat je een fatbike, kom je daar aan je eind. Dan heb je wel een treurig eind zeg
Bij dit soort leeftijden heb ik vaak het idee dat ze al kansloos waren bij de geboorte.Tsja, fiets jatten, niet luisteren naar de politie en gaan zwaaien met een nepwapen. Domheid heeft nou eenmaal zijn prijs.
Het zal allemaal wel, maar toch vind ik het misplaatste opmerkingen bij de dood van een 15 jarige en al het verdriet wat hier achter schuilt.Ja en dan moet ik wel zeggen dat je in dit soort gevallen de slachtoffers ook straft voor de domheid van hun ouders.
EensMaurits R. heeft zo'n spijt van de rellen in Den Haag. Echt, loser. 0,000000 medelijden mee.