Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Ik lees op het weblog van Geenstijl dat Elsje vindt dat een kleine groep het voor de rest verpest.

Stel dat die groep nou Marokkanen waren geweest ipv hooligans. Dan had ze die groep wel verantwoordelijk gehouden.

Hypocriet wijf.
Dat dus.

Maar goed, dat is continu met alles (aan beide kanten)

Jef400

Well-known member
Als dit op een universiteit gebeurt staan de mensen die nu hierover klagen op de banken 'dat dit demonstratierecht is' en de mensen die daar dan schande van spreken vinden het nu goed...

Stelletje hypocrieten, beiden even erg.
Acties veroordeel je om wat ze zijn, niet om wie ze uitvoert.

JMD

Well-known member
Van een ander deel van het weblog van GS:
Update 13:38 - De A12 is geblokkeerd. "Waar is Antifa dan?" Misschien is het tijd om Els Rechts aan te merken als terroristische organisatie?
Update 13:42 - Pliesie heeft er genoeg van en grijpt in. Dit wordt: een ontzettende kermis.
Update 13:53 - Achterlijk tuig valt politie aan. Trek de stekker er maar uit hoor, lokale driehoek. Hier meer beelden rellen.
Update 14:05 - Er staat een politiewagen in de fik. Wat een puinzooi. Stevige confrontaties her en der tussen agenten en "demonstranten".
Update 14:14 - Kijk, een politieauto die uitbrandt. Wat een godsonmogelijke tokkies.
Update 14:19 - We kunnen hier nog honderd filmpjes plaatsen van het extreemrechtse uitschot waarvan het in Den Haag krioelt vanmiddag maar u begrijpt de strekking.
Update 14:36 - Politie arresteert man, wordt meteen aangevallen door grote groep. Wederom krankzinnige beelden. Overigens ook veel prinsenvlaggen aanwezig.
Update 14:40 - Organisatie zet Viva la Vida van Coldplay op. Niet om het een of ander maar dit zou voor ons ook reden zijn om iets in de hens te zetten.
Update 14:43 - Wilders laat van zich horen, is not amused: "Snoeihard aanpakken dat tuig. Snelweg blokkeren en geweld tegen de politie totaal maar dan ook totaal onacceptabel. Idioten."
Update 14:49 - Geruchten dat de hele zooi wordt afgeblazen. Dat werd: tijd. Staat een vrouw op het podium te blaten dat antifa het gesprek niet aan wil, maar "wij" wel. Klein beetje zelfreflectie zou geen kwaad kunnen. "Wat een kanjers zijn jullie. Jullie zijn allemaal toppers." Heb je effe.
Update 14:56 - DEFINITIEF AFGELAST

zwammy

Well-known member
Fijn dat we geenstijl hebben, houden het lekker actueel bij. Zo maar eens gaan lezen wat er gebeurt is op het feest van Naïeve Elsje. Zou ze uit Haren komen?

JMD

Well-known member
Klopt. Ook de rechtse politici maken hier misbruik van om actiegroepen te verbieden die niet aan hun kant staan.
Precies.

Ook een gevolg van het feit dat politici tegenwoordig zelden meer vertellen waar ze zelf voor staan, maar druk bezig zijn vooral te vertellen voor wat voor naieve/idiote/fascistische ideeën de ander staat...

JMD

Well-known member
Fijn dat we geenstijl hebben, houden het lekker actueel bij. Zo maar eens gaan lezen wat er gebeurt is op het feest van Naïeve Elsje. Zou ze uit Haren komen?
Nee, ze is voorzitter van de Els Angels of Elstinction Rebellion...
(oke, niet zelf verzonnen, maar vond ze wel leuk gevonden...)

Eef de Kip

Well-known member

Dat ze toch niet met scherp schieten op zoiets he
Ik moet eerlijk zeggen dit ik inmiddels wel op het reactionaire niveau zit dat ik dit soort tuig en uitschot zo spuug en spuug zat ben dat de ME wat mij betreft een vrijbrief kan krijgen. Ze hebben het geweldsmonopolie dus maak er maar gebruik van, ik ben er zo klaar mee.

zwammy

Well-known member
Eens, of het nu deze mensen zijn, die gene die zich op de snelweg vastplakken of die een universiteit slopen, geen knuppel meer maar geef maar gelijk een kogel. Begin de eerste weken maar in het been en kijk maar of dat genoeg is

erka

Well-known member
Ik moet eerlijk zeggen dit ik inmiddels wel op het reactionaire niveau zit dat ik dit soort tuig en uitschot zo spuug en spuug zat ben dat de ME wat mij betreft een vrijbrief kan krijgen. Ze hebben het geweldsmonopolie dus maak er maar gebruik van, ik ben er zo klaar mee.

Kunnen ze niet. Ze zijn tientallen jaren geïndoctrineerd op de-escaleren. Generaties politieagenten (en dus ook ME-ers) zijn zo opgeleid en zodra ze iets te veel doen hebben ze gelijk proces aan hun broek.

Bovenaan