Hadden ze een Cambuur shirt aan?
Precies. Alle clubs in Noord Holland maar verbieden...Altijd weer die Noord Hollanders. En onze linkse regering laat het maar gebeuren.
Door wie dan?Weer een top actie van XR. Raar dat de ANBI status wordt ingetrokken.
Ik heb wat rond gevraagd, maar tot nu heb ik vernomen dat alleen de belastingdienst dat kan doen als ze zich niet aan de gestelde eisen voldoen.Door degene die dat kunnen
Hebben die daar al iets over gezegd?Door degene die dat kunnen
De kamer kan wel willen, maar kunnen is een ander verhaal.![]()
Kamer wil belastingvoordeel Extinction Rebellion schrappen
Het kabinet moet de klimaatactiegroep de zogeheten ANBI-status voor goede doelen afnemen, vindt een meerderheid.nos.nl
Ik ga weer verder met NAC kijken 👍
Volgens mij is de Kamer het wetgevend orgaan van Nederland en niet de belastingdienst. Als de Kamer een wet aanneemt waarbij bv box 3 ineens meer of minder belast wordt dan heeft de belastingdienst dat op te volgen. De belastingdienst dient uit te voeren wat de Kamer wil.De kamer kan wel willen, maar kunnen is een ander verhaal.
Zover ik weet moeten ze dan eerst de voorwaarden veranderen voor de toelating van deze subsidie die dan gaat gelden voor alle ANBI profiteerders.Volgens mij is de Kamer het wetgevend orgaan van Nederland en niet de belastingdienst. Als de Kamer een wet aanneemt waarbij bv box 3 ineens meer of minder belast wordt dan heeft de belastingdienst dat op te volgen. De belastingdienst dient uit te voeren wat de Kamer wil.
Volgens mij is de Kamer het wetgevend orgaan van Nederland en niet de belastingdienst. Als de Kamer een wet aanneemt waarbij bv box 3 ineens meer of minder belast wordt dan heeft de belastingdienst dat op te volgen. De belastingdienst dient uit te voeren wat de Kamer wil.
En ook nog even afwachten of het echt zuur was.Moeten we even kijken wat er met de zuur spuitende mensen gebeurt.