Binnenlands nieuws

U.G.

Well-known member
Boom Chicago last concert Joodse komiek af 'wegens veiligheidsproblemen' na overleg met politie.
Men doet onderzoek, politie weet van niks.
Dan geeft Boom Chicago aan dat ze geen kwetsende humor willen...

Tsja... De volgende stap is dat ze een bordje 'voor Joden verboden' ophangen. Dan zijn ze tenminste wel eerlijk, want dat is wat ze bedoelen.

Ik heb ff wat clipjes van ‘m bekeken, en ik moet zeggen niet slecht. Absoluut niet. Superdom gehandeld ook van die tent, gratis munitie.

JMD

Well-known member
Ik heb ff wat clipjes van ‘m bekeken, en ik moet zeggen niet slecht. Absoluut niet. Superdom gehandeld ook van die tent, gratis munitie.
Dat dus.

En op deze manier zorg je er ook voor dat als die man nog ergens optreedt hij de zaal zo vol heeft door deze aandacht.

gevegt

Well-known member
Wat mij het meest tegenvalt is dat ik heen collega in Nederland nog gehoord heb dat dit een schande is.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Maasveld

Well-known member
Niet verwacht, maar wel gehoopt dat ze zonder politieke voorkeur hun ontevredenheid over het inperken van de vrijheid om grappen te mogen maken zonder hun eigen voorkeur.
Maar ja, dat is al een hele tijd aan de gang.
Die trein is inderdaad al een tijd geleden gepasseerd.

Bovenaan