Niet altijd gelijk zo cynisch, lijkt het jou dan wel mogelijk om iemand die hier geboren is het land uit te zetten? Het spijt me, maar lijkt mij lastig om dat voor elkaar te krijgen.Goed dat jij het al onderzocht hebt dan 👍
Huh?En of het dan een Marokkaan, Turk of Nederlander is is niet zo relevant.
Iemand zijn Nederlanderschap afnemen, okay. En dan? Moet ie in het buitenland gaan wonen? Daar zitten ze wel op iemand te wachten die zo gestoord is dat ie een kind vermoord? Ik bedoel, wat heb je er aan, wat wil je er mee bereiken?Als je bij terroristen het Nederlandschap kunt afpakken lijkt me dat bij deze delicten ook wel te kunnen.
Moet de één strenger gestraft worden dan een andere?
Lijkt mij niet, geen idee wat ze bedenken en bespreken in die overleggen.Iemand zijn Nederlanderschap afnemen, okay. En dan? Moet ie in het buitenland gaan wonen? Daar zitten ze wel op iemand te wachten die zo gestoord is dat ie een kind vermoord? Ik bedoel, wat heb je er aan, wat wil je er mee bereiken?
Als het nou een asielzoeker is snap ik nog wat je er mee wil.
Ik hoorde net dat de beste man bij Fivoor (ja die in Den Dolder) werd behandeld, dat hij werd gezien als gevaarlijk voor zijn omgeving en dat hij behoorlijk geestesziek is. Ik denk dan, hoe is het mogelijk dat zo iemand toch gewoon vrij in een wijk kan wonen? Had hij niet opgenomen moeten zijn? Sommige dingen snap ik echt niet.
PS En nog bedankt voor het vermoorden van een onschuldig 11 jarig meisje en het verwoesten van het leven van de naaste familie ervan. Klootzak.
Omdat er nog veel.meer rondlopen dan deze. Er staan 400 man op de wachtlijst van de TBS. Dus het risico is verkeerd ingeschat
Volgens sommige politieke partijen schijnbaar wel.Moet de één strenger gestraft worden dan een andere?
Dan wil ik het onderzoek wel eens inzien als dat openbaar wordt.Dat is raar want het risico was wel goed ingeschat immers hij was gevaarlijk. Dat wisten ze.
![]()
13-jarige jongen Schiedam overleden na steekpartij, leeftijdsgenoot opgepakt
De politie heeft na het steekincident een andere 13-jarige uit Schiedam aangehouden, schrijft Rijnmond.nos.nl
Als.pokemons gaan vervelen.