Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Als je daar nog onder ligt met die brand dan lijkt het me dat je dat niet overleeft, maar laten we hopen dat er een mirakel gebeurt.

Anders kunnen dit zomaar 15-20 doden zijn

Batigoal

Well-known member
TV West met een live-uitzending. Die zijn duidelijk niet gewend om dit te doen. Maar ze doen tenminste hun best!

JMD

Well-known member
TV West met een live-uitzending. Die zijn duidelijk niet gewend om dit te doen. Maar ze doen tenminste hun best!
Ach, zat net even het extra journaal op NPO1 te kijken, daar liet de presentatrice duidelijk zien dat ze niet gewend is te luisteren.
Verslaggeefster vertelt over aantal woningen en dat het helemaal ingestort is.
Presentatrice: 'hoeveel mensen wonen er en staat er nog iets overeind'

Verslaggeefster 2 staat bij het ziekenhuis en vertelt dat er opgeschaald is, maar dat er nog geen drukte is en dat ook andere ziekenhuizen in Den Haag en zelfs die in Leiden paraat staan.
Presentatrice: 'is het daar al druk en komen alle slachtoffers naar dat ziekenhuis bij jou'

Echt....

erka

Well-known member
Er schijnt vlak voor de explosie een auto met hoge snelheid te zijn weggereden van de plek (bron politie).
Dit is denk ik geen gaslek, dit is next level bommetje plaatsen.

JMD

Well-known member
Er schijnt vlak voor de explosie een auto met hoge snelheid te zijn weggereden van de plek (bron politie).
Dit is denk ik geen gaslek, dit is next level bommetje plaatsen.
De verslaggeefster van de NOS gaf idd ook al aan dat dit echt geen gaslek is.
Het is flink vuurwerk, aanslag of een ontploffing doordat er een drugslab onder zat.

Mario

Well-known member
Ik ben wel benieuwd naar de oorzaak. Het verhaal dat er een auto zou zijn weggereden na de explosie, en een wegafzetting/omsingeling van een personenauto op de A4 richting Den Haag. Kwade opzet?

ALenstra

Well-known member
Er zijn inmiddels drie verdachten aangehouden vanwege de explosie in Den Haag. Ook zijn auto's in beslag genomen.

JMD

Well-known member
Dat vrees ik ook ja, ik verwacht 15-20
Dat viel dus gelukkig mee, 6 slachtoffers.

Ik ben wel benieuwd naar de oorzaak.

Er zijn geen sporen van een drugslab oid bij het huis gevonden, dus die optie valt af qua oorzaak. Blijft over een aanslag of vuurwerk. Maar gezien de grote ravage lijkt me vuurwerk niet kunnen, dan lijkt me 'aanslag' het meest voor de hand liggende

Bovenaan