Binnenlands nieuws

gevegt

Well-known member
Wat een ontzettend domme opmerking. Iemand heeft 6 doden op zijn geweten "maar zal er wel makkelijk vanaf komen".
Wat ben je mild vanavond.
De meer dan achterlijke en pertinent onware opmerking van ; knuffelcultuur' vind ik eigenlijk nog dommer.
Tenzij Alenstra het tegendeel kan onderbouwen. Dan zal ik natuurlijk mijn ongelijk toegeven.

erka

Well-known member
C2000 deed het niet tijdens de jaarwisseling. Natúúrlijk deed die het niet. Het zal ook eens werken, een politiesysteem.

Miramar

Well-known member
Dader zonder vaste verblijfplaats. Arme knul, maar nu heeft ie wel een vaste verblijfplaats. Betaald door de oplettende burger.

• Leuk
Waarderingen: PES5

Mario

Well-known member
De verdachte die in Rotterdam mogelijk drie willekeurige 50+ers heeft doodgeschoten is opgepakt.
Gelukkig wel. Dit speelde allemaal een paar straten bij mij vandaan. Toch wel een eng idee dat er zo'n idioot rondloopt in de wijk. Kogelhulzen vlakbij de school van mijn kinderen. Normaal is dit toch één van de meer rustige wijken in Rotterdam. Er gebeurt hier zeker ook wel eens wat, maar dit was toch wel wat anders. Willekeurige slachtoffers.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: U.G.

zwammy

Well-known member
Een patiënt van Fivoor heeft tijdens een verlof een vrouw vermoord. Na Anne Faber de 2e keer dat Fivoor op deze manier in het nieuws komt. Zal wel weer flinke gevolgen hebben voor de verloven.

JMD

Well-known member

Rob Jetten met een openhartig interview over de kinderwens van zijn partner en hem en over de moeilijkheden voor het vinden van een draagmoeder.

Overigens is het wettelijk verboden aan te geven dat je op zoek bent naar een draagmoeder
I.m.o. 1 van de meest idiote wetten die er dan bestaan. Hoe moet je anders iemand vinden die dat voor je wil doen.

gevegt

Well-known member

Rob Jetten met een openhartig interview over de kinderwens van zijn partner en hem en over de moeilijkheden voor het vinden van een draagmoeder.

Overigens is het wettelijk verboden aan te geven dat je op zoek bent naar een draagmoeder
I.m.o. 1 van de meest idiote wetten die er dan bestaan. Hoe moet je anders iemand vinden die dat voor je wil doen.
Dat klopt niet. Je mag het alleen niet in het openbaar doen.

Bovenaan