Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Het platform stop Racisme en Fascisme wil de herdenking van de Kristallnacht verstoren...
Echt, Jiskefet all over...

zwammy

Well-known member
Jiskefet?

Gewoon een extreem anti Joodse groep aangewakkerd door bepaalde linkse politici.

Lekker Jodenhaat faciliteren onder de dooddoener zionisme.

JMD

Well-known member
Jiskefet?

Gewoon een extreem anti Joodse groep aangewakkerd door bepaalde linkse politici.
Klopt. Maar ik bedoelde juist het 'tegen fascisme zijn' en dan een herdenking tegen fascisme willen verstoren omdat de slachtoffers toen Joden waren... Dat verzin je niet, dan zit je Jodenhaat zo diep dat je niet eens een demonstratie tegen hetzelfde wil respecteren omdat je de groep die toen slachtoffer was haat.

JMD

Well-known member
Wie komt daar tegenwoordig nou. Gaan allemaal naar de Action.
Dat blijkt wel ja... :p

Ik kom er nog wel eens, zit bij ons in het dorp (de action op een bedrijventerrein tussen Hillegom en Lisse in, daar kom ik echt zelden), woon ik vlakbij. Wat mij vooral opvalt is dat niet alle zaken in de winkel te koop zijn (maar dan wel online). Dat helpt natuurlijk ook niet.

zwammy

Well-known member

Heeft dat kilometers lopen om water te halen vroeger in de woestijn toch wel nut gehad. Helaas zijn de hersencellen niet meegekomen.

ALenstra

Well-known member

Heeft dat kilometers lopen om water te halen vroeger in de woestijn toch wel nut gehad. Helaas zijn de hersencellen niet meegekomen.
Ik zag het gisteren op Opsporing Verzocht. Hopelijk ondergaat de dader hetzelfde lot maar dat zal wel primitief zijn.

Even iets anders. De moordenaar van Marianne Vaatstra komt binnenkort vrij.

zwammy

Well-known member
De welbekende jongeren waren gisteren weer vervelend in Amsterdam. Schuld van de Joden uiteraard

erka

Well-known member
Beetje overdreven niet? Gaat het Franse leger voortaan ook Marseille supporters redden als het weer misgaat?

En trouwens op de Westbank flikken Israelische burgers dit elke dag ook bij Palestijnen en dan x100 he.

erka

Well-known member
Ik begin me steeds meer mateloos te ergeren aan Israel en met name Netanyahu. Hij kan alles flikken. Maakt tienduizenden onnodige doden in Gaza en Libanon. Schiet complete landen in puin. Maar o wee als er één linkerteen geraakt wordt van een Israeliër. Het is gewoon zelf een dikke racist. Een hele enge.

Bovenaan