Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Oh, het is de schuld van de Joden. Weten we dat ook weer.
Is toch altijd al zo geweest? Was 80 jaar terug ook al zo... Was een paar 100 jaar terug ook zo, toen de Joden de schuld kregen voor verspreiden van de pest.

En ja, Netanyahu is gestoord, die moet zo snel mogelijk voor een tribunaal.

Joost

Well-known member
Ik begin me steeds meer mateloos te ergeren aan Israel en met name Netanyahu. Hij kan alles flikken. Maakt tienduizenden onnodige doden in Gaza en Libanon. Schiet complete landen in puin. Maar o wee als er één linkerteen geraakt wordt van een Israeliër. Het is gewoon zelf een dikke racist. Een hele enge.
Wat er in gisteren in Amsterdam gebeurde was nu een keer echt antisemitisme. Maar de Israëliers hebben dat ondertussen zo vaak onterecht geroepen dat die woorden hun waarde verliezen.

Om te voorkomen dat die kaart ook nu weer werd getrokken mochten er waarschijnlijk supporters van Maccabi komen want als er ooit een keer een verbod op uitsupporters logisch was geweest dan was het gisteren. Niet omdat het Joden zijn maar vanwege de spanning die er rond Israël heerst.

Je moet het conflict tussen Israel en Gaza niet in Amsterdam willen uitvechten, dan moet je ook zorgen dat beide partijen wegblijven.

Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Maar dat praat het toch niet goed?
Doe ik ook niet. Ik vind het ook erg wat er gebeurd is.

Maar ik erger me aan Netanyahu. Wat hij zelf of zijn bevolking allemaal flikt is 100x erger maar dat is allemaal prima. En als het andersom gebeurt dan is het een pogrom en zijn reddingsvluchten nodig.

erka

Well-known member
Israël, dat zelf net een wet heeft aangenomen waarbij familieleden (geen daders, maar familieleden!!!) van Palestijnen die geweld gebruiken gedeporteerd kunnen worden.

Hypocriete regering is het

Jef400

Well-known member
Nou ja, daar zie ik dus zelf wel een probleem. Gezien de ongeregeldheden in Amsterdam vannacht is dat conflict hierheen meegenomen. Geen wonder dat een hypocriete Israëli dan dit gaat posten 😉

Bovenaan