Wat een vreemde conclusie.Agenten willen geen Joodse objecten bewaken: korpsleiding heeft begrip voor ’morele bezwaren’
Er zijn politiemensen die bezwaar maken om ingezet te worden bij het bewaken van Joodse objecten of manifestaties. Weigeren druist in tegen het neutraliteitsbeginsel van de nationale politie. LEes mee...www.telegraaf.nl
De politie is stuk. Als agent dien je neutraal te zijn, en dien je eenieder te beschermen, ook al botst het 100x met je eigen opvattingen over religie, klimaat, corona of weet ik wat allemaal. Als je dat niet wil doen moet je niet bij de politie.
Agenten willen geen Joodse objecten bewaken: korpsleiding heeft begrip voor ’morele bezwaren’
Er zijn politiemensen die bezwaar maken om ingezet te worden bij het bewaken van Joodse objecten of manifestaties. Weigeren druist in tegen het neutraliteitsbeginsel van de nationale politie. LEes mee...www.telegraaf.nl
De politie is stuk. Als agent dien je neutraal te zijn, en dien je eenieder te beschermen, ook al botst het 100x met je eigen opvattingen over religie, klimaat, corona of weet ik wat allemaal. Als je dat niet wil doen moet je niet bij de politie.
Niet mee eens. ALs burger heb je recht op politie-agenten waar je van op aan kunt, of je nou moslim, Jood, Christen, atheïst, XR-demonstranten, ZP-demonstrant of weet ik wat voor demonstrant bent. Het kan niet zo zijn dat agenten zo meteen hokjes mogen gaan invullen wat ze wel of niet willen beschermen. Als we hier aan toegeven is dat wel de richting waar het op gaat. Want als nu een moslimagent zegt dat hij niet een synagoge of een Joods monument wil beveiligen, grote kans dat er dan een andere agent op staat die dan zegt dat die geen moskee wil beschermen. enz enz (dat laatste zal dan overigens ongetwijfeld veel meer aandacht krijgen)Personeelsgebrek. Ze kunnen niet zonder.
En naw ontstaan omdat een politie-agent op een malwarelink geklikt heeft...Dit is gewoon een totale ramp.
En dat door een vrijwilliger bij de politie. Best stom dat die hetzelfde systeem gebruikt als de reguliere politie, maar goed.En naw ontstaan omdat een politie-agent op een malwarelink geklikt heeft...
Dat eerste had ik nog niet eens gehoord. Echt idioot. En ook het 2e wat je zegt is heel gek.En dat door een vrijwilliger bij de politie. Best stom dat die hetzelfde systeem gebruikt als de reguliere politie, maar goed.
Dat mag in Schotland, maar niet in Engeland.In Engeland is het volgens mij heel gebruikelijk dat wandelaars door het land van boeren kunnen wandelen.
Dat heeft helemaal niks met wel/niet nationaal park te maken...Ik zie er helemaal niets kwaads in. Wijken die vergroenen en leefbaarder worden. Geen fatbikes en blowers. Die gaan maar buiten het natuurgebied wonen