Hij heeft te weinig kansen van haar gehad.Had ze haar hoofddoek niet goed op?
Hij heeft te weinig kansen van haar gehad.Had ze haar hoofddoek niet goed op?
De dode blijkt een immigrant te zijn.Hij heeft te weinig kansen van haar gehad.
De dader schijnt een zekere Ayoub M. te zijn en heeft ook al eens zijn moeder in haar en handen en hals gestoken.
Dat is best heftig. Lijkt me geen fijn idee als agent. Ik heb een neef en hij en diens vrouw zijn ook agenten. Als je die verhalen soms hoort snap ik wel dat ze zich bewust afzijdig houden online. Die anonimiteit zijn ze nu ook wel kwijt.Datalek: gegevens alle agenten gehackt. Nog onduidelijk wat wel en niet precies.
Hoe dan ook, een enorme impact.
Dat is best heftig. Lijkt me geen fijn idee als agent. Ik heb een neef en hij en diens vrouw zijn ook agenten. Als je die verhalen soms hoort snap ik wel dat ze zich bewust afzijdig houden online. Die anonimiteit zijn ze nu ook wel kwijt.
Het schilderij in de National Gallery is beschermd door glas en bleef onbeschadigd bij de actie, maar de lijst van het werk liep een geschatte 10.000 pond (circa 12.000 euro) aan schade op.27 maanden cel voor wat soep op een stuk glas gooien, hoe verzin je het?
In Engeland snappen ze dus wel dat je een afschrikwekkende straf moet geven. Zie je ook gebeuren met mensen die op sociale media oproepen tot geweld, ook die krijgen flinke straffen.27 maanden cel voor wat soep op een stuk glas gooien, hoe verzin je het?
Waarom moet dat?In Engeland snappen ze dus wel dat je een afschrikwekkende straf moet geven. Zie je ook gebeuren met mensen die op sociale media oproepen tot geweld, ook die krijgen flinke straffen.
Belachelijk idd, dat zouden minstens 36 maanden moeten zijn.27 maanden cel voor wat soep op een stuk glas gooien, hoe verzin je het?