Binnenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Binnenlands nieuws

Dat is juist het probleem, je kan niet om ze heen. Zou fijn zijn als de vliegtuigen, OV, caf?s en terrassen obesitasvrij worden.
 
Laatst bewerkt:

Bonehead

Well-known member
Over een uurtje smok alarm in Rotterdam!:duim:

Het is ook Andr? Manuel niet ontgaan.
Nederlanders: volk van zemelende zeikerds
COLUMNHet is maar goed dat er ten tijde van de oerknal nog geen Nederlanders op aarde rondliepen, die was subiet verboden wegens het verspreiden van een onacceptabele hoeveelheid fijnstof.

Andr? Manuel 07-04-18, 12:01 Laatste update: 12:25
956
We zijn zo langzamerhand een volk van zemelende zeikerds geworden. Nu moet er weer een eind komen aan de traditie van het paasvuur, omdat mensen in Rotterdam een brandlucht ruiken. Ik zou me daar ook enorm ongerust over maken, een brandlucht boven Rotterdam, en dan ook nog eens op loopafstand van de Botlek. Jammer dat we in de Tweede Wereldoorlog zo verdomd weinig helden in dit land hadden rondlopen, die hadden de Moffen na het bombardement op Rotterdam vast en zeker om de oren geslagen met het feit dat ze daar helegaar de juiste milieuvergunning niet voor bezaten.

Misschien kunnen die mensen een brief op poten schrijven naar minister van Defensie Ank Bijleveld, wier F16-piloten in het Midden-Oosten ook alle regels aan hun laars lappen. Heb je net als burgemeester van Aleppo besloten dat er geen vervuilende dieselmotoren meer in het centrum van de stad mogen rijden, gooien die vermaledijde Hollanders een bom op datzelfde centrum, waarmee de CO2 ongecontroleerd alle kanten opvliegt.

Moraalridders
Dezelfde moraalridders willen nu ook de sluiting van alle rookhokken in de vaderlandse horeca. Wat ik er van begrijp, is het deze zeiksnorren een doorn in het oog dat het in die rookhokken een stuk gezelliger is dan in de aula zelf. En een landgenoot die het niet alleen gezelliger heeft, maar ook nog eens het risico neemt op een vroegtijdig overlijden, zodat er weer eens gesnipperd moet worden om de schoorsteen in Usselo te zien roken, dat kan natuurlijk niet.

Natuurlijk is roken niet verstandig, maar dat is met je dronken kop achter het stuur van je Poolse vrachtwagen kruipen ook niet. Gaan we dan alle snelwegen maar dichtgooien, omdat er altijd wel iemand is die het niet zo nauw neemt met de regels? Plak dan ook een foto van een verongelukte fietser op de motorkap van elke auto en versier een fles drank met een etiket van een ontplofte lever.

Totaalverbod op sterven
Ik heb wel eens het idee dat er mensen zijn die het liefst een totaalverbod op het sterven willen. Dat het bij wet verboden wordt om nog het allerkleinste risico te nemen. En dat we dan aan het eind van de eeuw opgezadeld zijn met een bevolking van 45 miljoen Nederlanders en veel te weinig personeel om die allemaal de kont te wassen.
 

Ska P 187

Well-known member
Laat die man dan ook gewoon parkeren in de buurt, zij willen toch dat hij komt getuigen? Regel dan wat.
Maar een gevoelig zeiksnorretje is het wel.
 

erka

Well-known member
Sjongejongejonge.

Naast ons briljante leger hebben we ook een geniale politie en OM. Zo geniaal zelfs dat ze iemand op Opsporing Verzocht als gezocht presenteren terwijl die gast allang in de gevangenis zit :eek:mg:
 

gevegt

Well-known member
Wie zegt dat ie al veroordeeld is? Hij is opgepakt...

Mocht hij in voorarrest zitten heb je gelijk.

Ik las deze week ook ergens dat het OM bewust had gelogen en daarom een verdachte gewoon weer naar buiten kon wandelen.
Dat is tien keer erger.
 
Bovenaan