Lees een keer een krant man.
Dan nog heeft de dader de tijd om te ontkomen totdat de politie arriveert.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1872366/amsterdam-laat-krakende-asielzoekers-zitten
Als het gebouw waar je eigenaar van bent in Amsterdam gekraakt wordt, dan vraagt de gemeente vriendelijk of je je ontruimingsverzoek wilt opschorten.mg:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1872366/amsterdam-laat-krakende-asielzoekers-zitten
Als het gebouw waar je eigenaar van bent in Amsterdam gekraakt wordt, dan vraagt de gemeente vriendelijk of je je ontruimingsverzoek wilt opschorten.mg:
Hat is een verzoek, meer niet. Ik begrijp de verontwaardiging dan ook niet. Net als de mensen die bewust in Amsterdam gaan wonen en dan gaan klagen over een Linkse stad en erfpacht. Je weet het van te voren en dan toch doen.
En verder: een krakende asielzoeker moet je laten zitten, maar een krakende niet-asielzoeker niet... Ook lekker duidelijk...Het is de omgekeerde wereld. Iemand kraakt jouw eigendom, je verzoekt de gemeente netjes om de wet te handhaven en als reactie krijg je het verzoek of het nog wil heroverwegen of je vindt dat de gemeente de wet moet handhaven. Het is niet aan de handhaver om dergelijke verzoeken te doen.
Het is de omgekeerde wereld. Iemand kraakt jouw eigendom, je verzoekt de gemeente netjes om de wet te handhaven en als reactie krijg je het verzoek of het nog wil heroverwegen of je vindt dat de gemeente de wet moet handhaven. Het is niet aan de handhaver om dergelijke verzoeken te doen.
Hat is een verzoek, meer niet. Ik begrijp de verontwaardiging dan ook niet. Net als de mensen die bewust in Amsterdam gaan wonen en dan gaan klagen over een Linkse stad en erfpacht. Je weet het van te voren en dan toch doen.
De gemeente handhaaft toch niet?
Ik dacht dat de burgemeester meestal het startsein geeft bij ontruimingen.
Dat is inderdaad het probleem.De gemeente handhaaft toch niet?
Daarom wonen er ook zoveel paupers in Amsterdam. Iedereen die er wel over nadenkt gaat daar niet heen.Naar Amsterdam verhuizen is zoiets als eten of sex, het is simpelweg een eerste levensbehoefte. Dat doe je gewoon, daar denk je niet over na.
Mooi man, Amsterdam gaat heerlijk zijn om te volgen de komende tijd
Het is werkelijk jammer dat partijen als Denk en Bij1 niet in het college komen.