SanMark.
Well-known member
Omdat ze onaantastbaar zijn, door een te softe aanpak in alle lagen merk je nu dat de politie overal 3 stappen achter zit.
En dat is allemaal de schuld van Cohen ?
Omdat ze onaantastbaar zijn, door een te softe aanpak in alle lagen merk je nu dat de politie overal 3 stappen achter zit.
Dacht dat dat Van der Laan zijn lijstje was.
Mwah, aanpakken is trouwens wel een groot woord. Maar dat was idd vd Laan.
Perfect beeld van de moordenaar. Maar we moeten rekening houden met de schending van de privacy. Toch mooi zoiets.
Als je iemand met voorbedachte rade doodschiet heb je wat mij betreft iets van je recht op privacy verspeeld, als de politie je gaat zoeken.Ik vind privacy een nogal belangrijk onderwerp om eerlijk te zijn. Mocht je willen dat jouw eigen recht op privacy gewaarborgd blijft, moet je het in alle gevallen steunen. Ken deze zaak niet specifiek, maar het gaat om het principe natuurlijk.
Ik denk dat ElSimao te vaak naar het verhaal van ome Jan van Harrie Jekkers heeft geluisterd.
O ja hoor. Vroeger had je de Chinezen en de Joego's.
Je kunt ook meer gaan posten bij familie van kroongetuigen. Hoef je niet meteen bescherming te bieden. Zeker als je weet dat ze gevaar lopen.
Klopt, Maar met posten en foto direct op nationale tv was de kans kleiner dat ie nu in Marokko zit.