Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
De politie heeft meer tijd om te flitsen dan familie van kroongetuiges te beschermen. Hmm, benieuwd of ahmed nog gaat praten nu.
 

Pascallovic

Well-known member
De politie heeft meer tijd om te flitsen dan familie van kroongetuiges te beschermen. Hmm, benieuwd of ahmed nog gaat praten nu.
Als die jongen geen gebruik wilde maken van het zware beschermingsprogramma, dan wordt het als politie lastig. Je kunt zo iemand niet dwingen om te stoppen met de activiteiten in zijn bedrijf, omdat dit zijn veiligheid in gevaar kan brengen.
 

zwammy

Well-known member
Van de moordenaars bedoel ik. Een week na een kroongetuige al een familielid liquideren, dit komt binnen bij justitie hoor.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Andere afdeling van de overheid dan de politie.

Schijnbaar zat de broer niet in het wereldje. Dan is het natuurlijk erg treurig nieuws. Sowieso zorgwekkend dat het allemaal zo simpel is.
 

SanMark.

Well-known member
Mogen we dit ook een beetje Cohen aanrekenen of doen we nog even onze kop in het zand steken?

Mwoah, laten we dit vooral de landelijke politiek aanrekenen. (als je het al iets of iemand aan wil rekenen)

Want in alle landen is er zware criminaliteit. Of wil je dat allemaal Cohen aan laten rekenen ? Want dan keur ik het goed.
 

zwammy

Well-known member
Misschien was het kickbokslessen aanbieden niet zon goed idee toendertijd en had hij beter de probleemgevallen aan kunnen pakken. Dan was die bende waarschijnlijk nooit zo groot geworden.
 

SanMark.

Well-known member
Misschien was het kickbokslessen aanbieden niet zon goed idee toendertijd en had hij beter de probleemgevallen aan kunnen pakken. Dan was die bende waarschijnlijk nooit zo groot geworden.

Hoe lang heeft Cohen het voor het zeggen gehad in Italie ?
 

zwammy

Well-known member
Geen idee, weet ook niet of ze in andere landen thee drinken en kickbokslessen aanbieden. Maar jij zal de Italiaanse mafia willen gaan vergelijken met de Amsterdamse marokaantjes?
 

SanMark.

Well-known member
Geen idee, weet ook niet of ze in andere landen thee drinken en kickbokslessen aanbieden. Maar jij zal de Italiaanse mafia willen gaan vergelijken met de Amsterdamse marokaantjes?

Nee meer met het feit dat er overal grote criminaliteit voor komt. Dat kun je een burgemeester niet verwijten. Het slappe optreden in de wijken tegen de kleine criminaliteit dat zijn zaken die je een Cohen wel kan verwijten. En ja er zal ongetwijfeld een deel van de kleine criminaliteit overgaan op de grote criminaliteit van dat is iets van alle jaren.
 

Pascallovic

Well-known member
Geen idee, weet ook niet of ze in andere landen thee drinken en kickbokslessen aanbieden. Maar jij zal de Italiaanse mafia willen gaan vergelijken met de Amsterdamse marokaantjes?
Ik vind ze niet minder gewelddadig, met al die moordpartijen, waar ze nog weleens de verkeerde willen hebben. Of dat ze ter intimidatie op een klaar lichte dag eventjes een afgehakt hoofd op de stoep leggen voor een Shisha lounge.
 

zwammy

Well-known member
Jij denkt dat het een paar Marokkanen zijn?

Ik vermoed dat het er een heleboel zijn die met adequaat optreden 15 jaar geleden niet in deze zooi hadden gezeten ja.

Nee meer met het feit dat er overal grote criminaliteit voor komt. Dat kun je een burgemeester niet verwijten. Het slappe optreden in de wijken tegen de kleine criminaliteit dat zijn zaken die je een Cohen wel kan verwijten. En ja er zal ongetwijfeld een deel van de kleine criminaliteit overgaan op de grote criminaliteit van dat is iets van alle jaren.

Mwah, we kunnen er wel van uitgaan dat Nederland er niet veiliger op geworden is. Die statistieken van het cbs geloof ik wel.

Ik vind ze niet minder gewelddadig, met al die moordpartijen, waar ze nog weleens de verkeerde willen hebben. Of dat ze ter intimidatie op een klaar lichte dag eventjes een afgehakt hoofd op de stoep leggen voor een Shisha lounge.

Omdat ze onaantastbaar zijn, door een te softe aanpak in alle lagen merk je nu dat de politie overal 3 stappen achter zit.
 
Bovenaan