Van der Laan had het nooit zover laten komen, daarvan ben ik overtuigd. Hij was een PvdA-er maar wel zo eentje die van aanpakken weet. Daar heb je te weinig van.
Als je direct de politie er op af had gestuurd was het allang in de kiem gesmoord. Van der Laan boeide het geen fuck als hij later van de rechter juridisch ongelijk kreeg.
Mooi, toch een week rustig geweest. Totdat de Afa maar weer eens kwam protesteren.
Van der Laan had het nooit zover laten komen, daarvan ben ik overtuigd. Hij was een PvdA-er maar wel zo eentje die van aanpakken weet. Daar heb je te weinig van.
Geen punt toch. Stuur je een paar busjes ME-ers op af die niet praten maar rammen. Maar dat doen we alleen met voetbalsupporters.
Hij begon meteen met "gaswinning en wij willen veilig wonen". Meer niet. LompNou, de burgervader van Loppersum heeft zijn punt ook gemaakt.
Koning Willy moest hem een hand geven, maar had hem liever op de bek geslagen; wat een lul zeg.
Paar scheurtjes in de muur. Geen ruggengraat die Grunningers....Wat een gelul over die aardbevingen.
Zap.
Wat een gelul over die aardbevingen.
Zap.