Binnenlands nieuws

erka

Well-known member
Van der Laan had het nooit zover laten komen, daarvan ben ik overtuigd. Hij was een PvdA-er maar wel zo eentje die van aanpakken weet. Daar heb je te weinig van.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van der Laan had het nooit zover laten komen, daarvan ben ik overtuigd. Hij was een PvdA-er maar wel zo eentje die van aanpakken weet. Daar heb je te weinig van.

Als je direct de politie er op af had gestuurd was het allang in de kiem gesmoord. Van der Laan boeide het geen fuck als hij later van de rechter juridisch ongelijk kreeg.
 

erka

Well-known member
Als je direct de politie er op af had gestuurd was het allang in de kiem gesmoord. Van der Laan boeide het geen fuck als hij later van de rechter juridisch ongelijk kreeg.

Hij was waarschijnlijk zelf aan de slag gegaan ter plekke.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi, toch een week rustig geweest. Totdat de Afa maar weer eens kwam protesteren.

Geen punt toch. Stuur je een paar busjes ME-ers op af die niet praten maar rammen. Maar dat doen we alleen met voetbalsupporters.
 

zwammy

Well-known member
Geen punt toch. Stuur je een paar busjes ME-ers op af die niet praten maar rammen. Maar dat doen we alleen met voetbalsupporters.

Of de beelden binnen 2 dagen openbaar. Dan blijktdie privacy opeens niet zon ding te zijn.
 

gevegt

Well-known member
De hoofdman van de liberalen heeft de SGP in een toespraak de beste wensen gegeven.
Het kan verkeren.
 

erka

Well-known member
Hoera. Naast gas wordt er hier ook flink zout gewonnen uit de bodem. Maarre.....zoutlek. Liters chemische troep en diesel in het grondwater en een bodemverzakking van 40 cm.
 

gevegt

Well-known member
Het vluchtelinggezin kwam net ook al voorbij richting de feestelijkheden in Dalfsen. Helemaal in het oranje gekleed.
Hhhmmm, waar zouden ze dat nou weer gestolen hebben?
 

De Groene Scout

Well-known member
Nou, de burgervader van Loppersum heeft zijn punt ook gemaakt.
Koning Willy moest hem een hand geven, maar had hem liever op de bek geslagen; wat een lul zeg.
 
Bovenaan