Binnenlands nieuws

gevegt

Well-known member
Alle docenten zijn links en die hier rondlopen ook nog voor Ajax.
Ze luisteren dus heel goed naar 'het volk'.
 

gevegt

Well-known member
Het woordje 'gericht', willen ze er uit hebben. Komt bij dat ze voor het aftappen buiten de rechter willen blijven.
 

JMD

Well-known member
Nellie Cooman (sprintster die veelvoudig Europees kampioen werd en eenmaal wereldkampioen op de 60m sprint) zat van het weekend in het programma De Nieuwe Maan. Zij werd gevraagd hoe zij (als 'donkere vrouw') staat tegenover het 'slavernijverhaal' e.d... Nellie's verhaal kwam er (kort door de bocht) op neer dat je over iets dat een paar honderd jaar geleden gebeurd is nu niet meer moet zeuren...

Op de FB-pagina van het programma staan er nu bakken vol racistische opmerkingen over Nellie van (vooral) mensen die slavernij blijkbaar als verdienmodel zien ('ik ben zielig, geef me geld'). Dat zijn dezelfde mensen die klagen over racisme en al vallen over dat 1x het woord neger in een programma ofzo.
Opvallend dat daar dan geen heibel over komt. Als er onder een stuk tekst/beeld ook maar 1 stukje racisme staat van een blanke (herstel: witte) mens dan is de wereld te klein.

Wat een verschrikkelijk hypocriet volk is het ook...


We mogen (terecht) de huidige generatie Duitsers niks meer aanrekenen over WO 2 (terwijl daar ook zat Nederlanders onder geleden hebben, mijn oma heeft het bombardement van Rotterdam zien gebeuren, daar heeft ze nooit over kunnen praten, dan sloeg ze helemaal dicht. En zo heeft elke familie wel iemand (gehad) die last heeft gehad van de oorlog/Duitsers). Maar blijkbaar mag er nog wel over iets dat 200 jaar geleden gebeurd is gesproken worden in de zin van 'dat je er last van hebt (geef me geld)'
 
Bovenaan