De mannen die uot het raam sprongen nadat de politie daar een inval deed en een dode man vonden hebben de politie aangeklaagd.
De mannen die uot het raam sprongen nadat de politie daar een inval deed en een dode man vonden hebben de politie aangeklaagd.
Hehe wat verstandig onderhand. Alleen nog maar de namen in het geboorteregister van namen die minimaal 25x voorkomen dus klaar met de achterlijke namen van mensen die zichzelf belangrijker vinden dan de toekomst van zn kinderen.
Gelukkig mag dat hier.
Gelukkig wel. Mag ik het nog wel apart vinden.
Misschien zijn ze geduwd.
Dat gaat echt niet stoppen nu die lijst die namen niet meer publiceert. Alsof mensen hun kind een vreemde naam gaven om op die lijst te komen onder het kopje '1x'.
Ik ruik een complot!Misschien hebben de agenten het lijk in de woning gelegd, het weekend daarvoor de huizen van betrokken families beschoten en de 2 verdachten eerst het huis ingeduwd alvorens ze van het balkon gelazerd te hebben.
Zou best eens kunnen.Misschien hebben de agenten het lijk in de woning gelegd, het weekend daarvoor de huizen van betrokken families beschoten en de 2 verdachten eerst het huis ingeduwd alvorens ze van het balkon gelazerd te hebben.
Denk dat het motief wel gezocht kan worden bij de bezuinigingen op de GGZ
Ik geef t op.