JFK
Well-known member
Oh zo!X en zo.
Oh zo!X en zo.
SanMark.
Check!SanMark.
De linkse partijen hebben het helemaal niet voor het zeggen.Ik hoop nu wel dat ook de linkse partijen nu eindelijk eens overtuigd zijn dat daders van dit soort geweld véél harder gestraft moeten worden in Nederland. Dus geen taakstraf of boete maar direct een paar jaar de bak in.
Jammer dan dat je je jeugd vergooit. Had je het maar niet moeten doen op je scootertje.
De linkse partijen hebben het helemaal niet voor het zeggen.
We hebben rechts kabinet met al sinds 1994 op drie jaar de VVD in de regering.
Deze law and order partij, zoals de VVD zichzelf erg grazg noemt levert constant de minister voor Justitie.
Nou, kom maar op met de maatregelen.
Is dat zo? Of is het een onderbuikgevoel?Ja klopt, maar wel met (tot nu toe) steeds PvdA of D66 erbij, die dit vaak tegenhielden.
Precies. Of dan stuit het op gemeenteraden van grote steden (die over het algemeen links georiënteerd zijn) die dan weigeren bepaald beleid uit te voeren.Ja klopt, maar wel met (tot nu toe) steeds PvdA of D66 erbij, die dit vaak tegenhielden.
Volgens mij zijn vele mensen daar ook kritisch over, maar daar gaat het nu helemaal niet om. Het ging nu over het gevaar wat Joden en Israeli's lopen in Amsterdam en dat dit pure antisemitisme is. Daar moet het wat mij betreft over gaan.
Dit is geloof ik niet helemaal de bedoeling U.G.Het zou moeten gaan over het feit dat de voltallige journalistiek ter plekke bestond uit slechts één 15 (?) jarige jongen en z’n camera-man, en dat zijn beelden een heel ‘klein beetje’ haaks staan aan wat er allemaal over de 7 wereldzeeën is verspreid.
Dit dus.De Telegraaf heeft inmiddels ook ontdekt dat het allemaal veel genuanceerder is gegaan dan eerder gemeld.
Dit is geloof ik niet helemaal de bedoeling U.G.
Zit je weer eens aan de zuip?Gelukkig zijn de Jodenjagers allemaal weer vrijgelaten. Want ze zijn natuurlijk allemaal vooral het slachtoffer (omdat er in Gaza en Libanon gebombardeerd wordt natuurlijk). Dat we dat niet vergeten.
En zo zet Amsterdam weer een stapje verder op de glijbaan naar anarchie, want het is allang duidelijk wie daar de baas is. En dat is noch Halsema, noch de politie. Die zijn het alleen pro-forma.
Godverdegodver, echt niet te harden dit.Zit je weer eens aan de zuip?