gevegt
Well-known member
Hoho, wij zijn KAMPIOENEN!!!Laat hem, je kan overal voetbalsupporters of boeren bij betrekken 🥳
Hoho, wij zijn KAMPIOENEN!!!Laat hem, je kan overal voetbalsupporters of boeren bij betrekken 🥳
Nou idd, kan de wereld niet gewoon rustig vergaan?Schrik me de pleuris van die NL Alert test. Daarna het prachtige duidelijke luchtalarm! Nooit afschaffen svp.
Er gaat al jaarlijks 1.2 miljoen naar toe, druktemaker.Cobra Museum verandert naam en gaat zich meer richten op de jeugd
Het noodlijdende museum in Amstelveen wil proberen een breder publiek te trekken.nos.nl
Aan deze naamswijziging zal ongetwijfeld tonnen voor betaald zijn aan een reclamebureau. Echt, korten die subsidies voor musea en instellingen die tonnen over de balk smijten hiervoor.
Dat kan dan zo te lezen dus best wel wat minder... Subsidie voor kunst, niks mis mee, maar als je het voor dit soort zaken over de balk gaat smijten dan heb je dus teveel subsidie.Er gaat al jaarlijks 1.2 miljoen naar toe, druktemaker.
En dat heeft niks met druktemaker te maken. Dat is gewoon idioot uitgeven van gemeenschapsgeld. In tijden van bezuinigingen moet je overal kritisch naar kijken.
Dat zegt zijn onderbuik en dat voelt altijd lekker.Maar hoe weet jij hoeveel hier echt aan is uitgegeven?
Jij was toch al nooit een fan van Ali B?Ik ben op zich niet voor de doodstraf, maar voor Ali B zou je natuurlijk een uitzondering kunnen maken.
Je kunt toch ook per ongeluk je vrouw twintig jaar lang belazeren?Ik ben op zich niet voor de doodstraf, maar voor Ali B zou je natuurlijk een uitzondering kunnen maken.
Dat is als je voor PSV bent, niet als je vrouwen aanrand en verkracht.Iedereen maakt fouten.
Opknopen die gastDat is als je voor PSV bent, niet als je vrouwen aanrand en verkracht.