Vast, en dan sturen we er meteen duizend.Hebben ze er in China nog een paar over?
Je hebt gisteren ook Op1 gezien? Ik vond het heel apart wat daar werd gezegd.Ik vind het bijzonder dat deze mensen demonstreren tegen geweld van een paar duizend kilometer verderop, maar niet met z'n allen een paar mensen tegenhouden die recht voor hun neus geweld gebruiken. Ohja, en het slopen wordt ook nog goedgepraat omdat Israël nog veel sloopt. Goed argument!
Ik heb enkel wat quotes gehoord. Niet het hele gesprek.Je hebt gisteren ook Op1 gezien? Ik vond het heel apart wat daar werd gezegd.
Slechts een handjevol demonstreert voor hun zaak, de rest komt alleen maar om rotzooi te kunnen trappen of de boel te plunderen. Dat zag je ook terug bij BLM, COVID en de boeren protesten. Niets nieuws onder de zon.Ik vind het bijzonder dat deze mensen demonstreren tegen geweld van een paar duizend kilometer verderop, maar niet met z'n allen een paar mensen tegenhouden die recht voor hun neus geweld gebruiken. Ohja, en het slopen wordt ook nog goedgepraat omdat Israël nog veel sloopt. Goed argument!
Gezichtsbedekende kleding is toch verboden op het terrein van scholen?Ook bij deze demonstraties loopt het nog wel oké tot het moment dat er gasten met gezichtbedekkende kleding (vaak zwart, toevallig net als bij hooligans in het voetbal) aankomen en dan begint de rottigheid. Tsja, je hebt vrijheid van kleding, maar toch zou ik dat soort gasten direct oppakken.
Het lijkt wel een voetbalclub.Overal verboden maar de UvA gaat zelfs met die mensen in gesprek. Die zijn wel zo wereldvreemd.
Dat bedoel ik. En nog vaker dan een uni.Ja, die laten zich idd ook chanteren
Lul!gevegt haalt er weer eens dingen bij die er niks mee te maken hebben.
Laat hem, je kan overal voetbalsupporters of boeren bij betrekken 🥳gevegt haalt er weer eens dingen bij die er niks mee te maken hebben.