Ze mogen in februari toch weer ammoniak over het land uitstrooien?Januari en februari zijn vaak rustige maanden voor boeren. Hebben ze tijd voor tochtjes met de trekker.
Het staat op twitter, dus waarschijnlijk niet.Ik wil de pret niet bederven maar zijn deze beelden wel actueel/echt? Geen enkele serieuze media heeft dit opgepikt.
Daar ben ik niet van. Dat moet je zwammy vragen.Mooi, he, die witte kansenpareltjes. Staat er al wat op X?
Het zegt op zich ook wel heel veel dat je dit op deze manier meent te moeten vermelden.In het roomwitte Poeldijk is er een brand uitgebroken en is de ME ingezet omdat de brandweer ernstig belemmerd werd door omstanders.
Grote uitslaande brand Poeldijk onder controle, ME ingezet: brandweer bekogeld door omstanders
Bij een botenloods in Poeldijk, een dorp in het Westland, is vrijdagavond een grote, uitslaande brand uitgebroken. Er werd zelfs een NL-Alert verstuurd vanwege de flinke rookontwikkeling in de wijde omgeving. Een deel van het pand is ingestort en de brand is ook overgeslagen naar naastgelegen...www.ad.nl