Binnenlands nieuws

Pascallovic

Well-known member
Het zal natuurlijk ook wel steken dat zijn ‘vriend(en)’ die ook hun aandeel hadden in het doodtrappen van die persoon daarvoor niet veroordeeld zijn omdat ze elkaar de hand boven het hoofd houden en ze niet de pech hadden dat er een DNA-spoor gevonden werd.
 

erka

Well-known member
Luister de Podcast hierover eens. De ‘Marokkaan’ was de meest welbespraakte van de hele groep.

Onze grote vriend uit 1933-45 was ook zeer welbespraakt.

Totaal geen medelijden met die gast(en) en ook niet met zijn vader. Uitschot der aarde.
 

zwammy

Well-known member
Luister de Podcast hierover eens. De ‘Marokkaan’ was de meest welbespraakte van de hele groep.

Dat die andere kut zakken zijn wil nog niet zeggen dat die Marokkaan het slachtoffer is wat vader graag doet vermoeden. Ik hoef geen podcast te luisteren, zie ze over 5 jaar wel op m'n afdeling
 

Joost

Well-known member
Onze grote vriend uit 1933-45 was ook zeer welbespraakt.

Totaal geen medelijden met die gast(en) en ook niet met zijn vader. Uitschot der aarde.
Dat die andere kut zakken zijn wil nog niet zeggen dat die Marokkaan het slachtoffer is wat vader graag doet vermoeden. Ik hoef geen podcast te luisteren, zie ze over 5 jaar wel op m'n afdeling

Laat ik het anders verwoorden. Ik denk dat geen van de jongens die veroordeeld is slecht opgevoed is. Wat er daar gebeurt is op Mallorca past binnen het maatschappelijk proces waarin alles steeds extremer lijkt te worden vooral qua geweld (zie daarin bijvoorbeeld ook wat er dit seizoen rond voetbal gebeurt).

De straffen die zijn uitgedeeld zijn prima. Vooral dat de rechter heeft geoordeeld dat de groep als geheel ook een verantwoordelijkheid heeft.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat is precies vernietigd wat ze nu willen herstellen? Lijkt mij goed om een commissie aan te stellen die onderzoek doet naar wat de tot slaaf gemaakten als leven hadden voor hun slaaf zijn, zodat wij de nazaten eenzelfde leven kunnen geven. Probleem is wel dat we medewerking van andere landen nodig zullen hebben. Daarnaast lijkt psychische bijstand voor het verwerken van het trauma verstandig.
 
Bovenaan