Pascallovic
Well-known member
Gewoon wat extra regenboogbankjes en regenboogzebrapaden laten plaatsen, dan komt die acceptatie vanzelf.
Voor de puntzak in Rotterdam. Eigenlijk moeten ze dan die gasten toestaan om die Wagensveld zelf in de hens te steken. Moet je maar niet zo stom zijn. Maar goed, ik zou ook auto's door laten rijden als extencion rebellion zich weer eens aan het asfalt vast kleeft dus of ik nou het goede voorbeeld ben...Pegida dacht dat het wel een goed idee was om een Koranverbranding te houden in één van de meest links denkende steden van Nederland. Er was zo'n grote tegendemonstratie dat ze niet eens meer durfden.
Precies om deze reden moet je pegida gewoon lekker laten demonstreren, dan staan ze flink voor lul. Nu krijgen ze weer een reden om te klagen en de slachtofferkaart te trekken.Maar goed, pegida is pas echt gevaarlijk. 3 man en een paardenkop.
Kun je mijn ergernis voorstellen met zulke ouders.Dus de demonstratie kan lekker op de Dam doorgaan? Geen zin in die Rusland lovers in mijn buurt.
Dat soort mensen werden nog niet zolang geleden nog gewoon opgenomen in een psychiatrische inrichting.