Binnenlands nieuws

erka

Well-known member
Pegida dacht dat het wel een goed idee was om een Koranverbranding te houden in één van de meest links denkende steden van Nederland. Er was zo'n grote tegendemonstratie dat ze niet eens meer durfden.
 

Jef400

Well-known member
Pegida dacht dat het wel een goed idee was om een Koranverbranding te houden in één van de meest links denkende steden van Nederland. Er was zo'n grote tegendemonstratie dat ze niet eens meer durfden.
Voor de puntzak in Rotterdam. Eigenlijk moeten ze dan die gasten toestaan om die Wagensveld zelf in de hens te steken. Moet je maar niet zo stom zijn. Maar goed, ik zou ook auto's door laten rijden als extencion rebellion zich weer eens aan het asfalt vast kleeft dus of ik nou het goede voorbeeld ben...
 

zwammy

Well-known member
Bijzonder dat pegida word gezien als het gevaar als er 1000 jihad roepende westenhaters zijn. Maar goed, pegida is pas echt gevaarlijk. 3 man en een paardenkop.
 

JMD

Well-known member
Maar goed, pegida is pas echt gevaarlijk. 3 man en een paardenkop.
Precies om deze reden moet je pegida gewoon lekker laten demonstreren, dan staan ze flink voor lul. Nu krijgen ze weer een reden om te klagen en de slachtofferkaart te trekken.
 

ALenstra

Well-known member
Complotdenker David Icke mag Nederland niet in. Hij kan dus zondag geen toespraak houden bij een demonstratie in Amsterdam.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dus de demonstratie kan lekker op de Dam doorgaan? Geen zin in die Rusland lovers in mijn buurt.
 

Pascallovic

Well-known member
Totdat de pers er aandacht aan besteedde, had ik nog nooit van de beste man en zijn gedachtegoed gehoord. Zal daar vast niet de enige in zijn. Maar dat had ik ook toen FvD over reptielen begon. Van die complottheorie had ik ook nog nooit gehoord, totdat de media er over begon. Evenals de retoriek van Pegida. Ik neem ze allemaal niet serieus, dus wat ze uitkramen ga ik ook niet dieper over nadenken.
 

erka

Well-known member
Dat soort mensen werden nog niet zolang geleden nog gewoon opgenomen in een psychiatrische inrichting.

Precies dit. Ik ben er echt van overtuigd dat dat terug moet keren. Vooral omdat het beter is voor die mensen zelf dan de drukke maatschappij met alle prikkels die ze vaak niet goed kunnen inschatten.
 

zwammy

Well-known member
Hoho, we hebben al wachtlijsten. Laat ze maar lekker buiten lopen, heeft Rutte goed geregeld 🤘
 
Bovenaan