Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Je zit er behoorlijk naast als je denkt dat je de complete structuur van het ov kunt veranderen van het geld van een paar afkoopsommen.

Nee hoor, maar voor de overige winsten wel. En daar kon die kleine 8 ton wel mee ingezet worden.
 

ElSimao

Active member
Nee hoor, maar voor de overige winsten wel. En daar kon die kleine 8 ton wel mee ingezet worden.

Ik vind het altijd wel schattig hoor, van die schreeuwers die alles op immigranten en "de graaiers aan de top" afschuiven.

Je zou het goed kunnen vinden met Watergigant / Laird. Die vindt precies hetzelfde over dit soort onderwerpen :)
 

zwammy

Well-known member
Schreeuwers nog wel :D

Ik maak me eigen niet druk hoor, blijf lekker in de provincie rondfietsen. Veel plezier met je tolheffing straks :duim:
 

ElSimao

Active member
Vervelend trouwens dat als je op dit forum een knipoog wil plaatsen, dat er dan zo'n blije smile uit komt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De tolheffing is toch voor iemand die de ring op moet voor werk in Amsterdam? Daar zal El Simao niet aan voldoen.
 

vakx2.0

Banned
Die tolheffing is voor mensen die het paradijs in willen komen. Ik bevind me er reeds. ;)

Als dat het paradijs is verkies ik de hel.

"Liever in Mokum zonder poen dan in Parijs met een miljoen" is wel de allergrootste grap die ooit op muziek is gezet.

Ik denk dat die tolheffing vooral bedoeld is om Amsterdammers binnen het hek te houden. Niet dat dat nodig is, want ze zijn dikwijls veel te angstig om voorbij Diemen of Amstelveen die 'grote boze buitenwereld' in te rijden. Wat de boer niet kent... Wat dat betreft is de gemiddelde Amsterdammer een stuk provincialer dan hij ooit zal willen toegeven.
 

Maasveld

Well-known member
Als dat het paradijs is verkies ik de hel.

"Liever in Mokum zonder poen dan in Parijs met een miljoen" is wel de allergrootste grap die ooit op muziek is gezet.

Ik denk dat die tolheffing vooral bedoeld is om Amsterdammers binnen het hek te houden. Niet dat dat nodig is, want ze zijn dikwijls veel te angstig om voorbij Diemen of Amstelveen die 'grote boze buitenwereld' in te rijden. Wat de boer niet kent... Wat dat betreft is de gemiddelde Amsterdammer een stuk provincialer dan hij ooit zal willen toegeven.
Ik moest gnuiven.
 

zwammy

Well-known member
De tolheffing is toch voor iemand die de ring op moet voor werk in Amsterdam? Daar zal El Simao niet aan voldoen.

Als jullie denken dat dat het enige zal zijn waar Amsterdam op zou gaan heffen wanneer ze net zo'n systeem gaan komen zit het met de intelligentie van elsimao wel goed in Amsterdam :D
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als jullie denken dat dat het enige zal zijn waar Amsterdam op zou gaan heffen wanneer ze net zo'n systeem gaan komen zit het met de intelligentie van elsimao wel goed in Amsterdam :D

Volgens mij komt dit toch van D66 landelijk? Lokaal willen ze de snorfietser uit Amsterdam tieven. Een nog veel beter idee. Of fietsen of op een brommer/scooter, maar niet die kut snorfietsen die vlak voor je gaan rijden met hun uitlaatgassen.
 
Bovenaan