Binnenlands nieuws

JMD

Well-known member
Je kan er nog wel gewoon handboeien, tuigjes en zweepjes kopen?
Geen idee, dat is mijn afdeling niet... :)

Ik zag op twitter o.a. dat er nog wel wat bedenkelijke boeken verkocht werden, maar dat je ook bv de Japanse oorlogsvlag kon kopen (vergelijkbaar met de vlag met hakenkruis van de Nazi's, alleen dan van Japan).
 

JMD

Well-known member
Ja zag net ook nog een leuk boek voorbij komen om homo's en lesbiennes te genezen.
Dat boek van die gefrustreerde Oostenrijkse huisschilder kan je ook nog steeds bestellen.
Precies. Dat is dus ook het probleem dat ik met het verbod op die boeken met ZP heb.

Bol.com mag verbieden en verkopen wat ze willen, maar het komt vreemd over om boeken van ZP te verbieden (omdat een minderheid daarover valt), maar vervolgens wel dingen verkoopt die aan Nazi-Duitsland of Japan in WO2 herinneren. Denk dat daar meer mensen daarover vallen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Precies. Dat is dus ook het probleem dat ik met het verbod op die boeken met ZP heb.

Bol.com mag verbieden en verkopen wat ze willen, maar het komt vreemd over om boeken van ZP te verbieden (omdat een minderheid daarover valt), maar vervolgens wel dingen verkoopt die aan Nazi-Duitsland of Japan in WO2 herinneren. Denk dat daar meer mensen daarover vallen

Nee, over het algemeen is slachtofferschap deels genetisch bepaald.
 

ALenstra

Well-known member
Minister van justitie en veiligheid Ferdinand Grapperhaus zegt dat de rellen in Utrecht niet te tolereren zijn!
 

SanMark.

Well-known member
Geen idee, dat is mijn afdeling niet... :)

Ik zag op twitter o.a. dat er nog wel wat bedenkelijke boeken verkocht werden, maar dat je ook bv de Japanse oorlogsvlag kon kopen (vergelijkbaar met de vlag met hakenkruis van de Nazi's, alleen dan van Japan).
En de Confederate vlag gaan ze niet meer verkopen maar de vlag van de Sovjet Unie die 100 miljoen doden op zijn geweten heeft blijft gewoon in de winkel te koop.
 

zwammy

Well-known member
Oei, dat is niet zo'n goede beurt van politie den haag om een omaatje van een jaar of 80 op de grond te kegelen. Zal teveel last hebben van de werkdruk.
 
Bovenaan