Binnenlands nieuws

SanMark.

Well-known member
De NOS gooit het op verveling.

Want het zal maar eens scherp wprden benoemd , dat speelt Wilders en Baudet zo in de kaart en dat is belangrijker dan dit enorme kankergezwel te stoppen.

Het wachten is weer op een tweet van VVD'er Bente Becker die doet of de VVD nog nooit heeft geregeerd.
 

SanMark.

Well-known member
Update, na 1e gesprekken met getuigen/aangever weten we dat het gaat om ong. 20 jongens en ong. 5 meiden. 6 a 8 jongens bleven schoppen tegen het slachtoffer op de grond waaronder een jongen (blond haar, blank) met wit shirt, korte zwarte broek. Camerabeelden? Bel 09008844. ^JA

Tweet van de politie. ( waarschijnlijk een Suikerbroodje achter de tweetknoppen)

Van toevallig 1 jongen is het signalement bekend.

Als het zo opvallend was zullen al die anderen wel een kleurtje hebben gehad.
 

JMD

Well-known member
Bol.com gaat stoppen met spullen met Zwarte Piet te verkopen.

Ze hebben als bedrijf natuurlijk alle recht om zelf het assortiment te bepalen, maar zouden ze nou echt denken dat er meer mensen tegen zwarte piet zijn dan voor? Of is dit een actie om 'deugpunten' te scoren?
 

Abubakari

Well-known member
Het is duidelijk dat er veel mensen moeite hebben met het begrip zwarte Piet, dus dan krijg je dat er dingen veranderen. Lijkt mij niet zo ingewikkeld.
Van mij hoeft het ook niet, maar het gaat er niet alleen om wat ik of zwammy of JMD er van vindt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze hebben het ook niet zelf in het nieuws gebracht, communicatie naar de toeleveranciers is uitgelekt.

Ok. Lekker treurig om dat te lekken.

Gelukkig begrijp ik van SanMark. en JMD dat ze nog wel van alles verkopen.
 
Bovenaan