Binnenlands nieuws

stc

Well-known member
Minder nieuws dat het coronavirus gisterenavond in mijn achtertuin is geconstateerd als nummer 7.
 

Batigoal

Well-known member
Lekker dan. Mijn buurman lag vorige week op de IC van het Maasstad Ziekenhuis. En uiteraard heb ik gewoon een praatje gemaakt daarover met de buurvrouw.
 

Unregistere

Well-known member
Gelukkig werd er net op het radiojournaal ook aandacht besteed aan echt nieuws. Dit item kwam voorbij:

Wibi Soerjadi viert verjaardag met bijzonder gezelschap

Wibi Soerjardi mag maandag vijftig kaarsjes uitblazen en viert zijn verjaardag geheel in stijl. De Disney-fan is samen met familie, vrienden en fans naar Disneyland Parijs afgereisd om een feestje te bouwen.

De pianist gaf zondag al een groot feest en werd maandag om 00.00 uur ook door het attractiepark verrast met een voor hem ontworpen verjaardagsshow met muziek en fonteinen. Mickey en Minnie Mouse kwamen langs om de jarige job te feliciteren. Ook maandag blijft hij nog in het park.

Wibi is al jaren groot fan van Disney. Zijn huis staat vol met memorabilia en hij zei eerder al dat hij gelijk in Disneyland zou gaan wonen als dat mogelijk was.

https://www.shownieuws.nl/top-nieuws/2020/wibi-soerjadi-viert-verjaardag-met-bijzonder-gezelschap/
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Of je wanneer je denkt het Coronavirus te hebben niet de dokter wil bellen.:D

Ja kan me voorstellen dat de telefoon van de huisartsen roodgloeiend staat. Het griepseizoen is weer begonnen, dus een hoop mensen zullen verkoudheidsklachten hebben en die vervolgens verwarren met het Coronavirus. Ergens ook wel logisch. Ik heb zelf ook een flinke verkoudheid, dus ben toch even gaan opzoeken welke symptomen er nou precies bij het Coronavirus horen. Ik zit gelukkig safe, waarschijnlijk.
 
Bovenaan