Binnenlands nieuws

Batigoal

Well-known member
Patiënt 0 zat in Noord-Italië, voelde zich bij terugkomst ziek maar besloot tóch te carnavallen. Kunnen we meneer niet gewoon aanklagen voor het bewust in gevaar brengen van anderen?
 

Pascallovic

Well-known member
Patiënt 0 zat in Noord-Italië, voelde zich bij terugkomst ziek maar besloot tóch te carnavallen. Kunnen we meneer niet gewoon aanklagen voor het bewust in gevaar brengen van anderen?
Dat is het hele concept van carnaval met die duizenden SOA's die daar verspreidt worden.
 

zwammy

Well-known member
2e geval in Amsterdam. ik moet toch zeggen dat ik nog niet ontevreden ben over de stadskeuzes die het virus maakt :duim:
 

De Wolf

Well-known member
Patiënt 0 zat in Noord-Italië, voelde zich bij terugkomst ziek maar besloot tóch te carnavallen. Kunnen we meneer niet gewoon aanklagen voor het bewust in gevaar brengen van anderen?

Hij was al een paar dagen niet lekker dus ik vrees dat er in die regio binnen een week meerdere gevallen bijkomen.
 

De Wolf

Well-known member
Zakenman, alleen op reis in Italië in hetzelfde gebied als waar de besmette vrouw uit Diemen ook in haar eentje zat. Jaja, met zijn 'zakenreis'.

Ik ben een maand geleden ook naar een beurs geweest. Je praat overal een beetje dus een ideale kweekvijver voor een virus.
 
Bovenaan