Binnenlands nieuws

Batigoal

Well-known member
waarom er was op dat moment geen negatief reis advies.

Dan nog weet je dat je naar een risicogebied gaat; die regio was 2 weken geleden al getroffen. Risico nemen is gevolgen dragen, simpel lijkt me. Nu moet de GGD talloze manuren verbranden aan controles voor deze lui. Zonde van het geld en tijd omdat die studenten zo nodig op vakantie willen.
 

Hankie

Well-known member
Dan nog weet je dat je naar een risicogebied gaat; die regio was 2 weken geleden al getroffen. Risico nemen is gevolgen dragen, simpel lijkt me. Nu moet de GGD talloze manuren verbranden aan controles voor deze lui. Zonde van het geld en tijd omdat die studenten zo nodig op vakantie willen.

Die konden ook niet zo maar afzeggen zonder negatief reisadvies
 

Batigoal

Well-known member
Die konden ook niet zo maar afzeggen zonder negatief reisadvies

Klopt, heel zuur, maar je bent natuurlijk niet verplicht om op vakantie te gaan. Je neemt tocht het risico om ziek te worden of mee naar huis te nemen en je naasten te besmetten. Tegenover dat risico mag er best een verplichte quarantaine staan lijkt me.
 

Atreides

Well-known member
Klopt, heel zuur, maar je bent natuurlijk niet verplicht om op vakantie te gaan. Je neemt tocht het risico om ziek te worden of mee naar huis te nemen en je naasten te besmetten. Tegenover dat risico mag er best een verplichte quarantaine staan lijkt me.

Dat lijkt me prima.

Al vindt ik dat buitenlandse zaken hier ook gewoon sneller op had kunnen acteren (want vrijwel al onze besmettingen komen uit die hoek).
 

SanMark.

Well-known member
Dan nog weet je dat je naar een risicogebied gaat; die regio was 2 weken geleden al getroffen. Risico nemen is gevolgen dragen, simpel lijkt me. Nu moet de GGD talloze manuren verbranden aan controles voor deze lui. Zonde van het geld en tijd omdat die studenten zo nodig op vakantie willen.

Dan had de staat maar wat sneller moeten optreden.
 

De Wolf

Well-known member
Kom je uit China dan moet je twee weken in quarantaine en kom je uit Milaan mag je gewoon vrij rondlopen :confused:
 

Abubakari

Well-known member
Dan nog weet je dat je naar een risicogebied gaat; die regio was 2 weken geleden al getroffen. Risico nemen is gevolgen dragen, simpel lijkt me. Nu moet de GGD talloze manuren verbranden aan controles voor deze lui. Zonde van het geld en tijd omdat die studenten zo nodig op vakantie willen.

Ze zaten op 250 km van die regio.

Er zijn 4 studenten getest. Niks loos.

​​​
 

De Wolf

Well-known member
Martin van Rijn wordt (tijdelijk) de nieuwe minister van zorg. Wel bijzonder is dat hij van de PVDA is.
Maar in tijden van nood kan je beter iemand neerzetten die ervaring heeft.
 

zwammy

Well-known member
Daarom, misdaad daalt geweldig. Dadelijk de ramadan, dan is het weer helemaal vrede op aarde. Nameste
 

De Groene Scout

Well-known member
Ging er gisteren een filmpje rond van een klein vervelend kut-Marokkaantje dat binnen 1 minuut 123x kankerhomo riep tegen 2 mannen die hand in hand over straat liepen.
Ventje is prima in beeld en de beelden gaan het hele internet over. Een dag later heeft het ventje er toch wel erg veel last van en probeert hij het een beetje te verdraaien.
Hij mag zijn verhaal doen bij een 'haat-vlogger' van 35 jaar die het doorgaans met minderjarige meisjes doet en nu moeten we allemaal medelijden hebben met het ventje.
Hij kon er niks aan doen; de homo's vroegen om deze reactie en waren begonnen......
 

JMD

Well-known member
Jochie was opgepakt door de politie (hij had zichzelf gemeld) maar staat inmiddels al buiten. Mag 2 weken niet 'samenscholen'...

Echt he... Goed, het is een kind van 15, maar dit gaat toch helemaal nergens over. Dat samenscholen mocht sowieso al niet nu...
Als je dat filmpje ook zag, behalve het schelden ook het door hem filmen van dat koppel (volgens mij was hij live aan het 'uitzenden'), maar op het moment dat zij hem willen filmen dan mag het niet....
Grote bek toen, en nu ineens bij die haatvlogger weer direct het slachtoffer uithangen. Valt me mee dat hij de racismekaart nog niet getrokken heeft, dat is meestal niet ver weg bij dit soort sukkeltjes.

Overigens, als ik dat ventje zo zie met dat petje en dat tasje, dan heb ik het idee dat hij zelf ook zomaar eens homo zou kunnen zijn, maar dat kan natuurlijk niet in zijn omgeving.. Misschien juist wel de seksuele frustratie van hem ofzo dat hij afreageert?
 
Bovenaan