Binnenlands nieuws

Ska P 187

Well-known member
Hopelijk werkten de cameras wel tijdens de slooptocht. Niet net als toen dat ze net buiten werking waren toen ze die joden op de dam omver reden na een suikerdebacle.

Ben jij vergeten wat je vroeger zelf uitvreette en met wie en wat voor volk je liep.
Of was dat ook allemaal gelul?
Hou toch op man.
 

zwammy

Well-known member
Ben jij vergeten wat je vroeger zelf uitvreette en met wie en wat voor volk je liep.
Of was dat ook allemaal gelul?
Hou toch op man.

Ja, en als ik gepakt was kreeg ik eerst klappen van de eigenaar en daarna nog van ons vader. Die dekte niet alles af met kwajongensstreek maar pakte mij gewoon aan. Zoals het ook hoort bij een opvoeding.
 

JMD

Well-known member
Ja, en als je er dan wat aan doet, ben je nog fout ook.

Het 'mooiste' is ook nog dat die krakers / demonstranten bij demonstraties (als ze dan door de politie opgepakt worden) altijd roepen dat de politiemensen fascisten zijn. En nu hebben ze ze nodig...
 

SanMark.

Well-known member
En het ergste is dat we geen normale partij hebben om op te stemmen om dit soort onzin te laten eindigen.
 

SanMark.

Well-known member
Ik denk dat de VVD toch niet voor dit soort zaken is.

Ze laten anders flink de oren hangen naar de linkse partijen.

Ik denk dat SanMark. de VVD met al die fratsen iedere keer ook geen normale partij vindt.

Dat komt er dan nog eens bij, bij elk schandaal is bijna een VVD'er betrokken, en Rutte wuift alles weg en we gaan weer over tot de orde van de dag.

Dan hadden ze er weleens wat aan mogen doen de afgelopen 10 jaar dat ze de grootste partij zijn.

En dit dus.
 

Abubakari

Well-known member
En toch, vraag het iedere politicus individueel en of ie nou links of rechts is, hij of zij zal het ook ongelooflijk vinden. En toch is het zoals het is, waar gaat er dan wat mis?
 

JMD

Well-known member
En toch, vraag het iedere politicus individueel en of ie nou links of rechts is, hij of zij zal het ook ongelooflijk vinden. En toch is het zoals het is, waar gaat er dan wat mis?
Groepsdruk?

Hoe vaak zien we niet een politicus van welke partij dan ook uitspraken doen die tegen de partijlijn in gaan, en vervolgens tot de orde wordt geroepen door de kopstukken van die partij?
 

Abubakari

Well-known member
Groepsdruk?

Hoe vaak zien we niet een politicus van welke partij dan ook uitspraken doen die tegen de partijlijn in gaan, en vervolgens tot de orde wordt geroepen door de kopstukken van die partij?

Lijkt me niet, geen enkele partij zal het eens zijn met de manier waarop dit gaat.
 

JMD

Well-known member
Lijkt me niet, geen enkele partij zal het eens zijn met de manier waarop dit gaat.

Hoe kan het dan dat dit gebeurt? Dan is het toch een zaak van het college van (in dit geval) Amsterdam om duidelijk te maken dat men dit niet toestaat.
 
Bovenaan