Binnenlands nieuws

Susa

New member
Wa is dat in uwen Stad Zwammy ?

Pegida wilt een gefrituurde varkenslap gaan eten voor een Moskee ?

Gaat geloof ik niet helemaal lukken...
 

zwammy

Well-known member
Woensel he, ken nie veel kapot aan gaan.

200 moslimmekes die vergeten zijn dat we in dit land een demonstratierecht hebben. Ook al zijn het 20 mentaal beperkten aan de andere kant.

Maar we moeten vooral op het woord Boreaal letten, want dat kan echt niet!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Woensel he, ken nie veel kapot aan gaan.

200 moslimmekes die vergeten zijn dat we in dit land een demonstratierecht hebben. Ook al zijn het 20 mentaal beperkten aan de andere kant.

Maar we moeten vooral op het woord Boreaal letten, want dat kan echt niet!

Het ??n hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Je kan best de problemen rondom integratie benoemen zonder hele bevolkingsgroepen weg te zetten. Of erkende politieke uitspraken vanuit nazi-Duitsland te quoten.
 

Susa

New member
Woensel he, ken nie veel kapot aan gaan.

200 moslimmekes die vergeten zijn dat we in dit land een demonstratierecht hebben. Ook al zijn het 20 mentaal beperkten aan de andere kant.

Maar we moeten vooral op het woord Boreaal letten, want dat kan echt niet!

Woensel dat vermoeden had ik al....

Best leip daar.
 

zwammy

Well-known member
Ik vind de acties vervelender dan de woorden. Maar dat kan ook aan mij liggen. Misschien moeten ze meer gaan praten en thee gaan drinken en het vooral blijven benoemen dat het een kleine club is die het verpest.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind de acties vervelender dan de woorden. Maar dat kan ook aan mij liggen. Misschien moeten ze meer gaan praten en thee gaan drinken en het vooral blijven benoemen dat het een kleine club is die het verpest.

Zolang tussen de ongeveer 25 moslims die ik per week direct en indirect ontmoet geen extremist zit, ga ik er inderdaad nog steeds vanuit dat het een kleine club is die het verpest. En dan heb ik het over de basale dingen in extremisme, h?. Mannen en vrouwen geven elkaar gewoon een hand. Homoseksualiteit is geen taboe. Dat soort dingen.
 

zwammy

Well-known member
Niemand vind het trouwens bijzonder dat deze demonstratie die niet afgemaakt kan worden anders word aangepakt door het OM als de demonstratie in Friesland die niet afgemaakt kon hebben?
 

JMD

Well-known member
Niemand vind het trouwens bijzonder dat deze demonstratie die niet afgemaakt kan worden anders word aangepakt door het OM als de demonstratie in Friesland die niet afgemaakt kon hebben?

Je doet alsof je dat verbaast...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Niemand vind het trouwens bijzonder dat deze demonstratie die niet afgemaakt kan worden anders word aangepakt door het OM als de demonstratie in Friesland die niet afgemaakt kon hebben?

Misschien dat gevegt daar nog een mening over heeft.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Niemand vind het trouwens bijzonder dat deze demonstratie die niet afgemaakt kan worden anders word aangepakt door het OM als de demonstratie in Friesland die niet afgemaakt kon hebben?

Is hier ook een snelweg geblokkeerd dan? Wat heeft het trouwens voor nut om te demonstreren tegen de Ramadan; recht voor de moskee en met het braden van varkenslappen? Dat is gewoon provoceren ipv demonstreren.

Mijn vraag in het NAC topic staat nog open trouwens.
 
Bovenaan