Binnenlands nieuws

zwammy

Well-known member
3 jaar cel voor het afsteken van een vuurwerkbom en wat pamfletten ophangen. Dat krijg je normaal alleen maar als je een waxinelichtje gooit.
 

zwammy

Well-known member
De petitie staat toch ook niet om alles om te gooien? Hooguit om de verantwoordelijken aan te pakken.
 

zwammy

Well-known member
Begeleidster die hem neukt, begeleiders die voorstellen hem proefverlof te geven 2/3 van 12 jaar is geen 7. Kon dus nooit vrij lopen. Vorige week een vrouw van de fiets gehaald door iemand met de zelfde beschrijving als die imbeciel, toen hadden de alarmbellen al moeten rinkelen.
 

gevegt

Well-known member
3 jaar cel voor het afsteken van een vuurwerkbom en wat pamfletten ophangen. Dat krijg je normaal alleen maar als je een waxinelichtje gooit.

Begeleidster die hem neukt, begeleiders die voorstellen hem proefverlof te geven 2/3 van 12 jaar is geen 7. Kon dus nooit vrij lopen. Vorige week een vrouw van de fiets gehaald door iemand met de zelfde beschrijving als die imbeciel, toen hadden de alarmbellen al moeten rinkelen.

Welkom in Nederland!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Begeleidster die hem neukt, begeleiders die voorstellen hem proefverlof te geven 2/3 van 12 jaar is geen 7. Kon dus nooit vrij lopen. Vorige week een vrouw van de fiets gehaald door iemand met de zelfde beschrijving als die imbeciel, toen hadden de alarmbellen al moeten rinkelen.

Ja goed, daar zitten een aantal grove fouten tussen. Maar om daar nou met z'n allen een petitie voor te ondertekenen?
 

Pascallovic

Well-known member
Ik geloof niet in petities, dus dat is al een reden om niet te tekenen. Je hebt geen enkel zicht dat er iets mee gebeurd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Klopt, kunnen beter een stille tocht houden en roepen dat het nooit meer mag gebeuren.

Daar ben ik ook geen voorstander van.

Bij dergelijke incidenten is er altijd een intern onderzoek door de organisatie zelf en vervolgens een uitgebreider onderzoek door politie en inspectie. Daar hoeven wij ons verder niet mee te bemoeien. Maar dat weet jij trouwens toch wel, gezien het werk wat je doet?
 

zwammy

Well-known member
Jep, kan het in grote stukken ook met jou eens zijn maar 4 moorden door tbs'ers in 10 maanden, daar mag je niet overheen stappen. Vandaar dat het goed is dat er aandacht aan gegeven blijft worden en dat er druk gezet gaat worden op betrokkenen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jep, kan het in grote stukken ook met jou eens zijn maar 4 moorden door tbs'ers in 10 maanden, daar mag je niet overheen stappen. Vandaar dat het goed is dat er aandacht aan gegeven blijft worden en dat er druk gezet gaat worden op betrokkenen.

Daar ben ik het ook wel mee eens ja.
 

JMD

Well-known member
Bij dergelijke incidenten is er altijd een intern onderzoek door de organisatie zelf en vervolgens een uitgebreider onderzoek door politie en inspectie.
En dat is dan een echt onderzoek met evt. ontheffen van iemand uit een ambt? Of wordt het Glas. Plas. Was.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En dat is dan een echt onderzoek met evt. ontheffen van iemand uit een ambt? Of wordt het Glas. Plas. Was.

Weet ik niet, ik voer het onderzoek niet uit. Hangt af van de resultaten. Ik weet wel uit ervaring dat het een zeer serieus en grondig onderzoek gaat zijn.
 

SanMark.

Well-known member
Schep je er genoegen uit om mijn woorden te verdraaien cq. uit te vergroten?

Ik vind je een enorme slappe zak. En ik ben benieuwd of je zulke woorden ook tegen een vader of moeder van Anne Faber zou durven zeggen.

Er komen verhalen naar buiten over die inrichting, dan is het nog een wonder dat er niet meer gebeurd is. En de verantwoordelijken daarvoor mogen dus keihard gestraft worden. En dan is de vraag of het in andere inrichtingen allemaal veel beter is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik vind je een enorme slappe zak. En ik ben benieuwd of je zulke woorden ook tegen een vader of moeder van Anne Faber zou durven zeggen.

Er komen verhalen naar buiten over die inrichting, dan is het nog een wonder dat er niet meer gebeurd is. En de verantwoordelijken daarvoor mogen dus keihard gestraft worden. En dan is de vraag of het in andere inrichtingen allemaal veel beter is.

Je vindt mij een slappe zak, terwijl je zelf geen ene fuck doet om het probleem op te lossen. Behalve wat stoere posts op een voetbalforum plaatsen en wellicht een petitie te ondertekenen. Je hebt echt totaal geen idee en je onwetendheid is aandoenlijk. Ik kan er niet eens boos om worden.
 

zwammy

Well-known member
Er komen verhalen naar buiten over die inrichting, dan is het nog een wonder dat er niet meer gebeurd is. En de verantwoordelijken daarvoor mogen dus keihard gestraft worden. En dan is de vraag of het in andere inrichtingen allemaal veel beter is.

Het is bij vrijwel iedere instelling bal en het gaat nog wel vaker gebeuren. Maar je kunt je woede beter richten op de politiek want die schrapen het geld weg. Zoek maar even de klachten van de Woenselse Poort op van vorig jaar, er zit echt nog wat meer aan te komen komende tijd. Kun je de verantwoordelijken voor willen straffen maar die zijn waarschijnlijk heel goed ingedekt. En gewoon stoppen met vrouwen op zo'n afdelingen, dat scheelt ook al een hoop.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan