Het is je vakgebied niet, maar je roeptoetert wel dat er van alles moet veranderen.
Dat is niet waar. Ik zeg dat ze zo'n iemand nooit hadden mogen vrijlaten. Jij en Kip zeggen dat het volgens de regels van de wet onmogelijk is. Erka weerlegt dat in zijn link in iedergeval al grotendeels. En dat jij dan zegt dat het ook zo vaak goed gaat doet mij de haren rijzen.
Als het allemaal zo simpel is, waarom doe jij dan niks? Het enige wat je doet is veilig vanaf je computer roepen dat het allemaal anders moet en de woorden van mensen die een andere mening hebben verdraaien, dingen in hun mond leggen en ze voor slappe zak uit maken.
Ik vergroot je woorden, ouwe geitenwollen sok. Tijd van pappen en nathouden is wel geweest.
Wat doe jij dan om de wereld een beetje beter te maken?
Ik houd me netjes aan de wet ( nou vooruit zoveel mogelijk), ik benadeel andere mensen niet op financieel of fysiek gebied. Bij goede doelen waar ik achter sta draag ik een klein beetje mijn steentje bij.
Waarmee bewijs jij de samenleving een dienst, waardoor je denkt te moeten oordelen over mensen die in de zorg werken?
Ik oordeel door de berichten in de diverse media en ik zie dus dat er zeer veel mankeert in deze instantie. zwammy komt met de melding dat het op vele gebieden geld. Nou dan mag je daar de verantwoordelijken op aanspreken en des noods vervolgen.
Maar je kan ook in de Jamel sfeer houden en lekker pappen en nathouden tot het volgende slachtoffer valt. Gewoon doorlopen mannen, jongens en vooral vrouwen en meisjes niets aan de hand en wat kan je nou echt overkomen.
Wat zou jij vertellen over jezelf tegen de ouders van Anne Faber, wat hun leed zou doen verzachten?
Ik zou mijn medeleven tonen, en vooral zeer weinig zeggen, want er zijn geen woorden voordat verdriet. En dus vooral niet dat het met zoveel duizenden anderen in het verleden wel goed is gegaan.
En of je nu zo blij moet zijn als jij wel in die zorg instellingen/instanties zit, want zeer fijne collega's heb je , kun je maar wat trots op zijn met jou instelling.