Binnenlands nieuws

Batigoal

Well-known member
Daar lijkt het nu wel op.

Maar waar die andere drie daders zijn gebleven ?

Zullen wel neven en/of ooms zijn geweest. Maar even de familie uitkammen; heb je zo allemaal te pakken.

Wel goed om te zien dat onze veiligheidsdiensten prima werk afleveren.
 

Abubakari

Well-known member
Daar lijkt het nu wel op.

Maar waar die andere drie daders zijn gebleven ?

Weggemoffeld door de AIVD want die willen altijd blijven ontkennen dat er in NL een terroristische aanslag plaatsvindt. Doofpot etcetera.

(Toch een outsider dus, daar had ik ook vet op ingezet, dus dat treft).

Maar serieus maar weer.
 

SanMark.

Well-known member
We hebben de voetbalpiramide en de wereldbeker schaatsen wel zo goed als af.

Misschien moeten we maar ons nu maar eens richten op de binnenlandse problemen.
 

erka

Well-known member
Ik heb het vandaag maar beperkt gevolgd. Moest eerlijk gezegd ook direct aan iets anders dan terreur denken. Maar even afwachten wat het nou precies was.
 

gevegt

Well-known member
Om het nieuws te volgen luisterde ik vanmiddag natuurlijk naar Radio 1, hadden ze daar Pieter Cobelens als duider. Echt niet te geloven wat een extreem rechtse idioot dat is.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Na de aanslag zelf is ??n van de dieptepunten van de dag toch wel dat die verschrikkelijke Katie Hopkins dit moment aangrijpt om haar Islamofobie vanaf plaats delict over de wereld te storten.
 

SanMark.

Well-known member
Na de aanslag zelf is ??n van de dieptepunten van de dag toch wel dat die verschrikkelijke Katie Hopkins dit moment aangrijpt om haar Islamofobie vanaf plaats delict over de wereld te storten.

Ja want de Islam past prima in onze samenleving.

Lekker je kop in het zand blijven steken.
 

zwammy

Well-known member
De Islam past alleen maar bij de mensen die kunnen accepteren dat wetten van een land boven de koran gelden, en dat zijn er niet zoveel.
 
Bovenaan